Kurt kærlighed, nemlig..

24. marts 2010


Min nye bog hedder selvfølgelig Heavier than heaven.

På anbefaling af en lidt speciel person..

I hate myself

and I want to die

– Kurt Cobain, Nirvana

7 Responses to “Kurt kærlighed, nemlig..”

  1. Ditte Says:

    Åh, Kurt Cobain <3

    .. på anbefaling af mig også!

  2. Isabella Says:

    Jeg elsker denne bog!
    jeg læste den 5 gange da jeg var 15.
    haha typisk!


  3. ej har du købt den bog?? jeg skal så meget låne den når du har læst den færdigt!

    har villet læse den i så mange år nu!

  4. Lea Says:

    Hej Gina!
    Glæd dig til at læse den,
    den er fascinerende.

  5. :h Says:

    hvad blev der af det med læberne? O:

  6. Amalie Says:

    So teen…

  7. Lulu Says:

    Jeg synes virkelig din blog er blevet for sløv, alt for få indlæg, og dem der kommer er fandeme selvmords-tankevækkende, svævende indlæg. for meget livstil, ALT FOR LIDT MODE

Skriv et svar

