Smukke pige, hvem er du?

18. marts 2010


15 Responses to “Smukke pige, hvem er du?”

  1. katrine Says:

    man ku’ godt..

  2. ginajaqueline Says:

    Ja!

  3. Nadia Says:

    Vilde øjenbryn! Sej pige :)

  4. ginajaqueline Says:

    ja, eller vidt øjenbryn. Min søster Tara lavede noget lign. imorges – så lækker…

  5. Es Says:

    Jeg ku’ ogs’ godt da..

  6. ginajaqueline Says:

    Ja, som i virkelig godt.. hihi

  7. ida Marié Says:

    er du egentlig til piger gina? :)

  8. ginajaqueline Says:

    Jeg er biseksuel. Jeg er lige så meget til piger, som til fyre. En hel speciel type piger og en hel speciel type fyre, hvis man kan sige det sådan.

  9. bukurije Says:

    Woow, super smuk pige.
    Og fantastiske bryn <3

    Bukurije
    http://liloemini.blogspot.com

  10. Christine Says:

    Har du haft sex med piger???
    Og har du nogensinde haft en pige som kæreste?

  11. Sara Says:

    Hvor har du fundet billederne henne, Gina? (:

  12. sms Says:

    Jeg tror det er Lily Donaldson :)

  13. synn Says:

    Hun ligner til forveksling Anabela Belikova: http://themodelnetwork.org/anabelabelikova2.jpg

    Efter min mening, nok en af de smukkeste modeller, faktisk måske dén smukkeste.

    (-:


  14. JEG SØGER 2 PIGER SOM SKAL BO HOS MEJ .OG VIS I IKKE HAR NONE STER AT BO .OG I FÅR DET GOT .OG I KAN RINGE PÅ 242080919 .DØJTE RUNT.OG DET GØR IKKE NOGET AT I ER MØRKE OG VIS I KAN DANSK.

Skriv et svar

