Hos Tara i paradis.

18. marts 2010



Det sidste billede er ikke mig, som de skarpere måske allerede har gættet. Og godt nok er det næst sidste billede ikke hjemme hos Tara, men når man kan komme direkte fra Taras dør og ned i biografen (og natklubben i øvrigt), så kan det vel være det samme.

3 Responses to “Hos Tara i paradis.”

  1. Es Says:

    Det tredie billede, ovenfra, kan jeg vildt godt lide! Du har lært at bære dit nye hår virkelig godt! :-)

  2. ginajaqueline Says:

    Tusind tak skal du have! Jeg er også super glad for det.

  3. Es Says:

    Kan jeg virkelig godt forstå. Red modigt, når du havde så fyldigt hår før. Anyway, tjek min blog :)

Skriv et svar

