SUREALISTISK!

17. marts 2010


Bedst som man står og planlægger at flytte til Århus med det samme, blive skrevet op til at bo i samme opgang som Tara, tage ind og kigge på to skoler (som jeg havde planer om at putte i en blender) imorgen med min morfar, så sker det her:
Jeg modtager man en mail med emnet: Du har fået lejlighed
Efter 1års ventetid har jeg fået en ægte lejlighed, som jeg kan bo i så længe jeg nu skulle have lyst (det hænger mig langt ud af halsen med flytninger)
Ventelisten er simpelthen pludselig væk.
Det er sguda for….. hvorfor skal alting være så vandvittigt og unormalt hele tiden? Der er ikke noget der er tilfældigt, det er der ikke. Det tror jeg simpelt ikke på længere efter de sidste 3mdr’s cirkus. Er bare ikke sikker på, jeg helt er sikker på hvad livet prøver at lære/fortælle mig i dette tilfælde. Jeg troede jo lige.. Måske det er en fælde? Ej, jeg skruer lige ned for min nye spirituelle indgangsvinkel til tingene.
Kan vel dårligt takke nej tak….. Jeg kender én der får meget besøg i latinerkvarteret så. :-):-)

4 Responses to “SUREALISTISK!”

  1. sara Says:

    Tillykke! Hvilke skoler overvejede du?

  2. Dutra Says:

    Uha det fedt! Tillykke.. Hvor henne i Kbh? :-)

  3. Ditte Says:

    Kunne også godt tænke mig at vide hvilke skoler du overvejede? :-)
    Men det er da super fedt alligevel, tillykke!Selvom det da også kunne være sjovt, hvis man lige pludselig begyndte at rende ind i dig i Århus..

  4. Gina Says:

    klogt valg, at starte i skole igen.

Skriv et svar

