Hvad en tirsdag aften også kan byde på…

16. marts 2010



I aften skal jeg se denne her film. Om pigen der erobrer verden. På min morfars opfordring. Har hørt meget om den, og glæder mig til at se hvad den kan give mig. Eller hvad jeg kan bruge den til om i vil. Før eller efter, har endnu ikke besluttet mig endnu skal jeg dyrke yoga. Det bliver.. det vil jeg undlade at svare på før jeg har prøvet det.
Først og fremmest vil jeg nu gå ud og lave aftensmad med Peleh på 12år. Vi skal lave små sprøde æggekager med laks og grøntsager på panden, vilde ris, tomat/mozerella/basilikum salat og måske noget fedtfattig persille sauce til.
-Later babes..

11 Responses to “Hvad en tirsdag aften også kan byde på…”

  1. Nunne Says:

    Amélie er fantastisk! især hvis man er film interesseret.. virkelig smuk. ps, går også og overvejer at begynde til yoga. jeg har kun prøvet det et par gange, men jeg havde det så godt bagefter.

  2. kean Says:

    virkelig virkelig god film, så den i skolen dengang.. og lånte den med hjem, rigtig facinerende =)

  3. sara Says:

    Det er en rigtigt fin film, og meget smuk film. Men typisk fransk!

  4. Ditte Says:

    Amélie er fantastisk.. Yoga er fantastisk.. især bagefter! :-)

  5. katting Says:

    Den film er SÅ God :)

  6. anna Says:

    tænkt at du aldrig har set den..

  7. Linea Says:

    Amélie er virkelig en fantastisk film. Den er ret spøjs og viser verden fra en spændende vinkel. Jeg tror du vil ku’ li’ den! :-) jeg synes i hvert fald rigtig godt om den.

  8. Camilla Says:

    det er virkelig en fantastisk film kan jeg love dig! :)

  9. Es Says:

    Det er en af de bedste film! Kan forresten også købes i Tiger’eren..

  10. Simone Says:

    Fantastisk film – glæd dig til den :) Og hvor lyder det lækkert med al maden i skal lave! :=)

  11. ginajaqueline Says:

    Jeg var vild med filmen – dog var handlingen sådan lidt lalala synes jeg.. Men alt andet ved den var yderst fascinerende og meget visuelt betagende. Der var virkelig mange gode ting med indover. Elskede specielt den måde Amélie elskede detaljerne og hvordan det bare skinnede igennem hele filmen. Og hvor var Amélie dog dejligt karismatisk, og hvad sker der for at hun har samme mund som jeg har.

    Nunne – yes. virkelig god. og den måde den var filmet på altså!! Yogaen gemmer jeg til imorgen tidlig, for klokken blev lige mange. Glæder mig lidt, tror måske det kunne være noget for mig.

    anna – ja, hvor vildt er DET ikke lige? ….;)

    ES – tak for tippet. :-):-)

    Simone – det blev rigtig vellykket :-)

    sara – meget typisk fransk ja. og lidt for, ja, “sød” til mig måske. skal lige vende mig til at der ikke var aspekter af selvdestruktiv adfærd og misbrug indover en film jeg ser. Har tydeligvis de forkerte idoler

Skriv et svar

