Min morfars Edie cd!

14. marts 2010


Her den anden dag spottede jeg en Edie Sedgwick bog i min morfars kolonorme bogvæg. Jeg krydsforhørte ham straks, og han forklarede at han elsker Edie, og var stor fan af hende da han var ung. Og så viste han mig det her – en cd han engang har udgivet med Edie i coveret og på cd’en. When angels fall er en sang der er skrevet til hende, og er også titlen på cd’en. Lidt sejt og pudsigt – han bliver ved med at overraske mig.

5 Responses to “Min morfars Edie cd!”

  1. anne Says:

    Din morfar er Lars Muhl?

  2. ginajaqueline Says:

    Ja, min morfar er Lars Muhl :-):-)

  3. Nunne Says:

    fedt fedt fedt!

  4. Sara Says:

    Wauw, hvor sejt! Dér kan man bare se. Sikke en cool morfar du har dig dér! Det virker som om I har et godt forhold, pas godt på ham. (:

  5. anne Says:

    Svedigt..

Skriv et svar

