Mini fladjern

13. marts 2010


Købte dette kun 15cm. lange fladjern i frisøren Markant i Nørregade 57 i Århus igår. Jeg bruger normalt et GHD fladjern, men jeg tror det her er et rigtig godt supplement efter jeg er blevet korthåret. dels pga. det korteste hår i nakken der kan være lidt sværre at få fat i, og fordi det kan ligge i mine håndtasker når jeg er på farten – loppen kan nemlig tåle varme, og fylder meget lidt. Jeg blev ret chokeret over prisen: 119,-

4 Responses to “Mini fladjern”

  1. Maria Says:

    Jeg har selv samme fladjern, og du kommer ikke til at fortryde det!
    – Det er oplagt til alle os med pagehår, tillykke med det.
    P.S Det er da vidst også et røverkøb til den pris ;)

  2. Sia Says:

    Jeg købte det på hjemmesiden og kom kun af med 99 kr all incl. :)

  3. Parda Says:

    Jeg købte det sidste weekend for en 50’er . man ku få 5 stk for 200. :)

  4. Felina Says:

    men hvor har I fået det, til disse favorable priser? :)

Skriv et svar

