En ekstra uge i Aarhus

13. marts 2010


For jeg føler bestemt ikke for at tage tilbage til København idag.

I torsdags tog jeg ind til midtbyen og mødtes med Tara. Vi drak kaffe og shoppede lidt og tog op til hende hvor jeg hjalp hende med at være yderst handy komme på plads mens vi drak vin. Senere joinede to af mine Århusianske veninder til mere vin og Tara og jeg endte hen på natten nede ved åen i selskab med en masse cocktails.. Da vi vågnede tog vi på skattejagt i området (mange!) genbrugs butikker, og pludselig fik sådan en dag ben at gå på.. Jeg havde købt en askeblond page paryk jeg satte på mit hovede, og Tara fulgte mig til banegården mens vi talte om hvor dejligt Aarhus er, og idéen om at blive hendes nye nabo :o)
På vej hjem til min morfar på instituttet for energi og bevidsthed henvendte den mystiske mand med mappe under armen sig til mig. “hvad fotograferer du med det kamera? – du virker malplaceret her – du virker meget interessant – du lignede ved første øjekast en der havde brug for et fix – tag lige den paryk af.. – har du boet i London? – du virker uvirkelig” og i det spor kørte han den næste halve time. Det gjorde indtryk på mig, det hele var meget mærkeligt.
Da jeg kom hjem blev parykken kastet rundt i luften og fik adskillige tilnavne.

Så x-factor og konkluderede højlydt at Anna kun blev sendt hjem pga. hendes kjole – hvem fanden er stylisten på det program? Hendes performance var ikke til at sætte en finger på, men seerne har jo afgjort ikke stemt på hende, fordi at den kjole ikke gjorde noget som helst godt for hende. Forfærdeligt.

Idag skal jeg slappe meget af. Kigger ind senere, er også bagud med et par planlagte indlæg.

3 Responses to “En ekstra uge i Aarhus”

  1. CCCC Says:

    PLANLAGTE INDLÆG.
    Kom bare med dem, Gina
    Glæder mig til at læse dem.

    Kigger dagligt på din blog – Hvis ikke, at det bliver til et par gange om dagen. Synes det er fed, inspirende og spændende læsning, man kan finde herinde!

    Du skriver på en dejlig, ikke-fordømmende og positiv måde. Også trods dine nedture, man får lov at følge – Eller, nedture og nedture. Hope you know what I mean.

    De mennesker der sidder herinde og hakker lidt på dig, er jo bare helt igennem triste. Jeg bliver sådan lidt “øv” når man læser kommentare, og spotter de der gnavpotter der ikke har andet at lave, end at gøre sig bedre og bedrevidende end andre. Hvor er det egentligt sørgeligt, og synd for dem – tænker jeg!

    Så Gina. Bliv du bare ved med at kaste indlæg på din fede blog! Livsstil, mode, alt! Synes det er SÅ fedt.

    Kæmpe kram herfra

  2. leonora Says:

    Ja Gina, du har sådan en: “bare det var mig/godt det ikke var mig”-effekt hvilket får folk til at synes at det er interessant at læse om dine beretninger. God weekend til alle.

  3. ginajaqueline Says:

    Mange tak for jeres søde kommentarer. I er også de bedste læsere :-):-)
    Og tak for indsigt Leonora!

Skriv et svar

