I <3 Aarhus

10. marts 2010


Fantastisk god dag. Vågnede og følte at jeg havde sovet hele dagen, men klokken var ikke engang 9. Vi kørte ind til Aarhus og spiste frokost og tilbragte det meste af dagen på ARoS museum, hvilket er da noget af det bedste. Specielt én udstilling ramte virkelig plet hos mig. Har et indlæg klar imorgen om den. Jeg vil løbe igen, har alt for mange nye indtryk jeg er ved at fordøje. Jeg glæder mig til imorgen! Skal først og fremmest ind til Aarhus midtby igen – Tara, min sjælesøster er nemlig flyttet ind i Latinerkvarteret igår(yndlings sted i øvrigt) hvor pudsigt er det ikke lige?

6 Responses to “I <3 Aarhus”


  1. Yaaih, elsker ARoS og eeelsker latinerkvarteret XD

  2. Maja Mia Says:

    Jeg synes du skulle melde dig til paradise hotel næste gang – det kunne være så fedt! Folk ville enten elske eller hade dig, og du ville kunne skabe så mange kontroverser og lave en masse drama. Jeg ville i hvertfald heppe på dig!

    Kunne også være rart, at der for en gangs skyld kunne komme en ægte person ind med en masse personlighed og gåpåmod! Tror faktisk godt du kunne gå hen og vinde. Du er jo også gudesmuk (tynd/slank) – det skal du vide, selvom folk har tendens til at sige det modsatte, de er bare misundelige! :-)

  3. Amalie Says:

    Hvad mener du egentlig med “sjælesøster”? Det ser hyggeligt ud på dine billeder :)

  4. Lene May Says:

    ER GLAD FOR AT DU HYGGER DIG HER I SMILETS BY OG HÅBER AT TARA ER FALDET GODT TILPAS I DEN DEJLIGSTE DEL AF ÅRHUS :)


  5. Du ser skøn ud på billederne, og ja, dejligt at høre at du er lidt ovenpå igen, lækker blog, keep the updates coming :-)

  6. Pernille Says:

    Aros er fantastisk!!

Skriv et svar

