GODmorgen

9. marts 2010


Jeg er hos min fantastiske morfar i Aarhus. Jeg har spist morgenmad, drukket friskpresset gulerods juice, the og kaffe med soja mælk (forvandler efter min mening alt til flydende nødder..) og været ude og se området og deres smukke lille kirke hvor de vil lave en ceremoni for mig på et tidspunkt. Spændende. Tog billedet nedenfor derinde. Har på fornemmelsen det bliver en fantastisk dejlig og spirituel uge, og jae, jeg har det bare ret godt lige nu i hvert fald.

13 Responses to “GODmorgen”

  1. Camilla Says:

    det lyder fantastisk for dig! :)

  2. Mai Says:

    Er det for at holde en pause fra drikkeriet?

  3. what Says:

    du bliver jo sygere og sygere i hovedet

  4. mukupa Says:

    Åh nej, har du nu invaderet århus?
    Nederen!

  5. Line Says:

    Aarhus er en fantastisk by! Og jeg må sige at det klæder dig uden make-up, du er naturlig skøn :)


  6. Hvor lyder det skønt Gina!

  7. a Says:

    hah, hold kæft folk er nogle svin

  8. ginajaqueline Says:

    Folk er så modbydelige, at jeg slet ikke gider tilføje noget!

    Tak til jer andre, det ER dejligt.

  9. Camilla Says:

    Synes det er ærgerligt at folk har behov for at være nederdrægtige ondskabsfulde. Har I en dårlig dag så prøv at fyre det af på nogen som gider høre på det. Plejer ikke at kommentere da jeg bare holder af at se Ginas billeder og læse hendes historier om hverdagen, men kan I ikke lide lugten i bageriet, så SKRID.. Belastende at I har så ondt i røven. Gina er den hun er og det elsker vi læsere hende for. Hun er hverken junkie eller alkoholiker.

    ØV altså… Jeg kan sgu selv blive i dårligt humør af de negative og ligegyldige kommentarer!!
    Gina, du stadig min yndlings blogger. Du er ægte og lægger ikke skjul på noget. Dejligt at du altid tør lægge dit liv ud til os andre. Og skid på de smålige mennesker.

    Hav en fantalastisk tur i det jydske:D
    Mange varme hilsner trofast læser!!


  10. Der var heldigvis nogle, der kom mig i forkøbet.
    Hvorfor overhovedet læse med, hvis man har så skide ondt i røven?!
    og Gina, hvorfor sortere du ikke den slags fra?
    man bliver jo ikke andet en sur/i dårligt humør af den slags kommentare..

    Du er selvfølgelig velkommen her i Århus, til hver en tid ;)

  11. ginajaqueline Says:

    Camilla – (med et smil på læben) du minder mig om hvorfor jeg bliver ved at blogge trods folks ulækre affald :-)

    Hey skinny.. det værste ved det hele er, at disse kommentarer blev udgivet af sig selv, da disse folk har kommenteret på bloggen før. Jeg har kommentar moderation på, og ondskabsfulde kommentarer bliver som regel ikke udgivet. Men hvis man har skrevet før, og jeg har godkendt, bliver de udgivet med det samme. Tak for din kommentar.

  12. Anonymiá Says:

    Gud, hvor jeg dig elsker at kommentar nr. 10 har valgt at kalde sig “the skinniest …”, hvorefter du refererer til hende som “skinny”.

    Sådan en lille ting siger utrolig meget om dig som person, og din holdning til din krop og det at være “tynd”.

  13. ginajaqueline Says:

    det er da fantastisk at du kan analysere (mig som person ligefrem) udfra det. hvem siger overhoved det var bevidst? haha
    Det var det nu, og jeg vil da gerne vide hvad du kom frem til? Nu er din kommentar moderation slået fra, så tal pænt..

Skriv et svar

