080310

8. marts 2010



Ohøj.. haha. Jeg nåede ikke forbi alle mine ting idag, så jeg har pakket mange af de ting jeg købte på Katrines loppe med i min taske – derfor billeder af dem løbende i stedet.. Denne nederdel er hendes! Jeg sidder lige nu i en bil sammen med to kloge menneske. Beretter om mere når jeg er landet.

8 Responses to “080310”

  1. katrine Says:

    Det er din nu jo :)

  2. Sara Says:

    Må jeg spørge dig hvor lang tid der plejer at gå når du bestiller noget fra Forever21 til du modtager det? synes jeg har ventet mistænkeligt længe :)

  3. eliza Says:

    hvilken maskare bruger du? :-)

  4. ginajaqueline Says:

    Katrine – VAR hendes hihi.
    Sara – Lang tid. Over 2 uger tror jeg. Jeg venter også stadig på min sidste pakke..
    Lulu – ehh :)
    Eliza – jeg bruger mange forskellige.. denne er fra clinique, og har en børste på den ene side, og en kam på den anden.

  5. LineSofie Says:

    hvor er du smuk Gina skat!!.. det må du altså aldrig være i tvivl om!

  6. Eliza Says:

    Du er super dygtig til at lægge make up, det kunne være virkelig fedt hvis du lavede et oplæg med nogle sminke mærker du syntes godt om :-) fx som din clinique maskare. Hvilke du ellers bruger og hvilke øjenskygget osv osv!

  7. sara Says:

    tak :) så venter jeg fortsat tålmodigt :)

  8. ginajaqueline Says:

    Line Sofie – awwww, TAK! <3<3<3
    Eliza – Tak. jo det vil jeg rigtig gerne når jeg på et tidspunkt er ved alt min makeup. Har faktisk lavet et lille et for lang tid siden. mest hårprodukter, og bruger ikke de makeup produkter på billedet pt.. anyway -http://ginajaqueline.com/2009/09/18/beautyboxen/
    Sara – også jeg. du skal nok få at læse om når jeg får min seneste bestilling!

Skriv et svar

