Kigger langt efter disse.

22. februar 2010


Jeg ville elske at have disse sko på mine fødder til sommer. Jeg er så træt af vinteren – let’s face it, sne er kun fedt hvis man er fire år, hedder Rasmus og har snot hængende ud af næsen. De mørkelilla velour er vildt smukke, men de olivengrønne satin ville bare se så godt ud til brune ben.. De koster 2000kr, så det bliver ikke ligefrem nogle jeg gider købe i begge farver. Svært dilemma, men jeg tror jeg er hoocked. Hvis du er kan de fåes her.

2 Responses to “Kigger langt efter disse.”

  1. Maya Says:

    2000kr er godt nok lidt pebret, du må endelig sige til hvis du tilfældigvis finder en billigere udgave af dem.. :)

  2. Linnea Says:

    Fedt du bruger mit citat.. det er jo så rigtigt…

Skriv et svar

