Flere loppefund.

22. februar 2010


Alle øreringene er købt i en bod hvor alt kostede 5kr(!) Skoene havde min veninde Fannie købt til nytårs aften og jeg har været vild med dem siden, så lækkert at finde dem ubrugte til ingen penge i en 36. Kjolen er den perfekte maxi kjole. Det nederste bælte er fra inwear, og jeg tror at jeg for engang skyld får brugt det. Bælter og mig har det med at være lidt dårlige til at huske at bruge hinanden..

9 Responses to “Flere loppefund.”

  1. Isabella Says:

    Elsker elsker elsker din velour maxi kjole!

    så flot og klassisk.
    Må jeg spørge hvilken str. det er?
    den ser nemlig lidt stor ud i det.

    tak for en inspirerende blog!

  2. ginajaqueline Says:

    Jeg er også vild med den.. Har ikke rigtig budt på tendensen endnu. Jeg var også skæptisk og spurgte også damen som det første hvad str. det var, da den hang “til udstilling” ret alene, da den SER stor ud, og er en 38(jeg er en 34) har faktisk ikke prøvet den, vil ikke have den til at sidde helt stramt, men ellers så kræver det jo kun to sømme at rette op på det!

  3. katrine Says:

    Så meget jeg fortryder, at JM og jeg blev hjemme i går. Shit!

  4. Isabella Says:

    Okay :)
    Men sikke et flot køb!
    Glæder mig til at du viser den frem..

  5. Sophie Says:

    elsker øreringene.. hvor er skoene fra?

  6. ginajaqueline Says:

    Tak!
    skoene er fra bianco, hi hi

  7. Asta Says:

    Lækre, lækre sager!
    Hvilke(t) loppemarked(er) er disse skønne ting fundet på?

  8. Simone Says:

    Hej Gina.

    Du er tilfældigvis ikke interesseret i at sælge dem vel? For har ledt efter dem længe og de er helt perfekte!!

    – Simone

  9. Simone Says:

    Ps. Det er skoene jeg mener ;)

Skriv et svar

