Lørdagens klæder.

21. februar 2010



Billederne er taget kl. 5 imorges, så derfor er de lidt interessante…. Igår var jeg i Grand teatret og se Precious. Den kan virkelig anbefales(!) Fulgt op af øl på Din nye ven.
Kjolen, pelsen og tasken købte jeg igår på loppemarkedet i Bella centeret. Kjolen er en vintage-sag fra Margit Brandt, og kan både bruges som kjole og buksedragt. Pelsen er kanin og str. 36, hvilket er så lækkert, da jeg altid synes at vintage pelse er ekstremt store i størelserne. Tasken er bare én til samlingen, større og bredere end de typiske af dén slags.

5 Responses to “Lørdagens klæder.”

  1. who Says:

    her er der da i hvert fald ingen der kan komme med negative kommentarer.
    Det sæt er Spot-on-Gina-style. Det er ikke lige min tøjstil, men du ser skide godt ud!

  2. Camilla Says:

    hvor jeg ELSKER det hele! kjolen er simpelthen for fin, og hvor ville jeg ønske at det ikke var en loppe-sag, så jeg selv kunne have hapset en med det samme ;) og tasken er simpelthen også lækker.
    You go girl! ;)

  3. Maya Says:

    DETTE ER EN HADEKOMMENTAR TIL DIG OG DIN FANTASTISKE TØJSTIL!! Hvor er det uforskammet at du kan se så damn godt ud i det tøj.. ikke mange kan bære den stil, men FUCK hvor gør du det godt!!! THUMPS UP BIG TIME!!

  4. Dodo Says:

    Pelsen ser rigtig lækker ud!

  5. ginajaqueline Says:

    Uh, tak for de søde ord!! Jeg følte mig også ret fin, dog mest i starten af aftenen! Haha

Skriv et svar

