THE 60IES, ALL MY LOVE. Kodeordet er.. Diy! Hvor skaffer jeg mon sølv, spejl-agtigt plastik?

19. februar 2010


5 Responses to “THE 60IES, ALL MY LOVE. Kodeordet er.. Diy! Hvor skaffer jeg mon sølv, spejl-agtigt plastik?”

  1. Tara Says:

    Ida har lavet en kjole magen til, dog uden ærmer. Hun brugte noget stift sølv/spejl pap/papir og så målte hun det op og skar det op i lige store firkanter og hæftede det sammen med små sølv ringe hun havde lavet ud af ståltråd der var viklet stramt om en rund metalstav så de var helt perfekte. Det fungerede helt vildt godt og kjolen blev så fin! Jeg tror måske du har set den ude på skolen? Anyway, jeg mener hun købte papiert i bog&idé eller superbrugsen!

  2. ginajaqueline Says:

    Uh, nice babe, tak!! Har ikke set hendes kjole, men jeg vil også have én, dog med ærmer! Tænker lidt om ståltråden ikke går op? ved du hvordan hun fæstnede det sammen til ringe?

  3. Tara Says:

    hej babe- har lige talt med Ida, hun købte det i tiger. Der høre en masser forskellige farver med, guld, grøn, blå, sølv, pink, så du skal nok købe en del pakker da der ikke er så mange sølv i hver pakke. Hun brugte en rundtang til at lukke dem, men ellers tror jeg også du kan få andre “lukke-løsninger” i hobby butikker som “smyks” på Islandsbrygge. http://www.smyks.dk

  4. Tara Says:

    btw ståltråden hun brugte var selvfølgelig meget tykkere end det man normalt bruger, så det er ikke så nemt at bøje og derfor går det heller ikke så nemt op!

  5. Mia Says:

    Hei.. du kunne også bruge sølv PVC stof..

Skriv et svar

