Har ikke haft det så godt i flere måneder

18. februar 2010


Som jeg har idag. Tingene går den rigtige vej! Jeg vil lige dele mine tanker og dag med jer.

Jeg har brugt dagen på Tjili poppen med Caroline og Katrine. Jeg er meget overvældet over hvor stort indtryk vores samtale gjorde på mig.
Jeg fortalte om alt det der sker, og er sket den seneste tid. De lyttede og de talte. De kom med specielt ét godt råd, som jeg har tænkt mig at følge. Jeg lover jer at skrive piger, meget.
Det hele var så jordnært, hyggeligt, seriøst, ærligt og varmt.

Katrine og jeg sagde farvel til evig dejlige Caroline og tog i genbrugen og jeg købte den fineste trøje til Katrine – den skulle ikke hænge dér helt alene, det er synd for den lille trøje..
Katrine kørte mig hjem og vi snakkede og snakkede, og selvom jeg har mødt Katrine før er jeg blevet meget positivt overrasket over hende.
Jeg kan sindsygt godt lide dig!

Jeg kom hjem i huset og sagde “Hold kæft hvor har jeg bare haft en god dag Sif, det er helt vildt…” Og fortalte hende om det hele. Har lige talt med min sjælesøster Tara i telefonen om livet og andre vigtige ting. Jeg elsker dig!

Jeg har besluttet mig for at slappe lidt af med alt det hash. Jeg gider simpelthen ikke ryge alt væk længere. Dag 2, abstinenser og frustration. Men jeg ved at det er det rigtige at gøre.

Og så er der alt det andet. Men det tager jeg. Jeg vil ihvertfald gøre alt der står i min magt for at komme på toppen igen. Jeg mener det, og da jeg startede med at mene det, startede jeg også med at gøre noget ved det.

Hav en rigtig god aften alle sammen! Jeg vil chille med Sif, og måske se Katrine i aften. Men lige nu skal jeg bare være her. Der er ikke andet end kærlighed og kæledyr i det her hjem.

16 Responses to “Har ikke haft det så godt i flere måneder”

  1. Stine Says:

    Tillykke med det:)
    Det lyder som om det ville gavne dig og at du gør noget rigtigt for dig selv. Vær stolt !


  2. Du lyder som et skønt menneske Gina. Håber du snart når toppen! :)

    Amalie

  3. Louise Says:

    Ja, det gør du virkelig Gina. Lyder som et skønt menneske. Og jeg er sikker på at du er stærk nok til at gøre noget med det :)
    De bedste tanker fra en trofast læser.

    //Lou

  4. katrine Says:

    Årh hvor er du sød. Jeg kan også rigtig godt lige dig. Håber at se dig senere. Kys

  5. Anonym Says:

    Efter et halvt år giver det hele mere mening – bare hold ud!

  6. Pan Says:

    Er glad for at høre om det søde.

  7. Laura Says:

    Jeg blev inderligt glad, da jeg læste det her indlæg! Jeg har ikke været fordømmende overfor at du har haft lidt at slås med, og jeg har virkelig respekt for at du har delt det med os selvom der har været så mange negative kommentare!
    Din blog er skøn, og du virker skøn! Jeg håber du får det som du fortjener og ønsker.

    Kram :)

  8. Naja Says:

    dejligt at høre søde gina. det gør mig glad. :)
    synd med butikken og alt det, men sådan er det jo bare nogen gange. hvis man ikke er oprigtig glad for det man laver, jamen så er det jo bare ikke dét man skal lave.
    <3 naja.

  9. Mette Lutro Says:

    Det er dejligt, at du er så ærlig.
    Jeg håber, at der kun går dig bedre tider i møde.
    Tak for den bedste blog! :)

  10. Momo Says:

    Wauw, ikke en eneste negativ kommentar. Det går frem af!

    ;-)

  11. sofie Says:

    thumps up, det lyder godt. og synes btw dit nye hår er flot.

  12. Rebecca Says:

    Hvor er det dog dejligt endelig kun at læse varme og kærlige komentarer :)

    Mere af det! -og så håber jeg du kommer til at få det skønt igen Gina!

  13. Hannah Says:

    lækkert med en ærlig blog og fedt hår. held og lykke – yes! :-)

  14. ginajaqueline Says:

    Hold da op hvor overvældende med så mange søde og varme kommentarer..

    Af hjertet tak!

  15. sofiesblog Says:

    Hej Gina. Det er første gang jeg skriver en kommentar her, men ville bare lige sige, at det er dejligt at du for en gangs skyld ikke skriver så “kryptisk” som du plejer. Ved ikke om det er fordi du er på rette kurs igen, men det er i hvert fald rart at du taler lige ud af posen uden så meget hemmelighedskræmmeri. Det gælder i øvrigt også dit indlæg om butikken. :)

    /Sofie
    http://sofiesblog.dk

Skriv et svar

