Love.

17. februar 2010


2 Responses to “Love.”


  1. Gina jeg synes din blog er fantastisk -jeg synes du har formodet at lave en blog der er både æstetisk, smuk og ærlig men også meget melankolsk! Jeg synes at det er flot at du lader folk følge med i både dine op og nedture. Jeg kender dig ikk, men håber at dine opture vejer mest!
    Er helt ked af at jeg aldrig fik set din butik, den lød lækker og så smuk ud på billederne..
    Bliv endelig ved med denne fantastiske blog! og at vise det meget specielle personlige jeg.
    Og håber ikke at mit lille morgenstatement blev for underligt!!!
    /R

  2. Louise Says:

    Kom vist lidt for sent til festen her på bloggen. Jeg er ikke så god som mange andre til at læse mellem linjerne og gisne om tingenes egentlige sammenhæng eller mangel på samme, næh jeg får sgu bare lyst til at læse Wilde og drikke rødvin, når jeg læser om dit liv. På ‘papir’ lyder det sgu okay underholdende – og hvis det også er sådan at leve det, så er jeg en glad og tilfreds læser.

Skriv et svar

