I never been this crazy.

17. februar 2010


11 Responses to “I never been this crazy.”

  1. Misse Says:

    Gina, har fulgt dig længe. Du er så original og sej.
    Er det Chanel ‘Hysteria’ du har på læberne? Har selv købt den og går nu og samler mod!!!

  2. Tara Says:

    SMUKKE!

  3. FASHION WHORE Says:

    Gina, hvilken læbestift i hvilken farve har du på? Farven er fantastisk!

  4. mia Says:

    Det ligner slet ikke dig fordi billederne er så redigerede og der er lagt så mange skygger på din krop. men fint:)

  5. christina Says:

    virkelig smukt, elsker disse billeder! og dit nye hår er altså også rigtig flot.

    gina din blog er virkelig god, og jeg læser tit med!

    – christina

  6. Katrine E Says:

    Rigtig smukt.

  7. N. Says:

    Flot, flot, flot!

  8. Gina Says:

    TAK!
    Mia, billederne er overhoved ikke redigeret, de er jo taget med mit webcam?!

    Har en sort-rød læbestift på fra YRIA. Det er en af mine nye yndlings. Ved ikke om den er til at få længere, jeg har fået den af min mor.

  9. Anna Says:

    latterligt smukt! minder mig om natalie portman i Léon

  10. Lene May Says:

    BILLEDE NR. 3 ER DET SMUKKESTE AF DIG NOGENSINDE

  11. Alec Says:

    Du er så smuk skat!

Skriv et svar

