Hvad skete der med butikken?

17. februar 2010


Idag var jeg inde i butikken for første gang i en måned og hente det sidste tøj. Lars spurgte hvorfor jeg ikke havde klargjort for situationen på bloggen mm.
Egentlig er det fordi jeg selv har været forvirret og splittet omkring det hele.
Der er flere aspekter i dét.
Jeg kan ikke sælge. Jeg gad ikke sælge tøj.
Jeg kunne lide idéen med butikken, jeg elskede hele konceptet, jeg elskede virkelig den butik.
Men resten af det kørte mig død. Gjorde mig stresset, uinspireret, umotiveret og forvirret. Og jeg var ked af at gå af med tingene hver gang noget blev solgt. Det lyder patetisk, men jeg ærgrer mig stadig over en del ting jeg gerne selv ville have beholdt.
Lars har før haft sætningen “dit eget personlige klædeskab” oppe at vende.
Det har været de vildeste måneder, og helt sikkert en af de største oplevelser i mit liv. Om ikke andet er der ikke mange 19årige der har dén på cv’et… Men hvem bekymrer sig om den slags. LARS, MORMOR, TRINE, RUNE – Uden jer var det her aldrig kunne lade sig gøre. Tak for alt.
Tak til ALLE jer der er kommet i Kostume Salonen, tak for alle festerne, tak for al den vilde resons og tak til alle dem der har hjulpet til med alt mellem himmel og jord, og trukket i diverse tråde!
Jeg kommer til at savne det hele, men jeg brænder simpelthen ikke nok for en “butik”.
Butikken er selvfølgelig fortsat åben, og Lars kører den videre, lige nu primært med tattoo. Min sofa står der stadig, den er så smuk ligesom resten:-)

Hvad så nu?
Lige nu prøver jeg at få styr på mit kaos, og så rejser jeg snart til et bedere sted. Hele tiden. Men mere om det senere.

9 Responses to “Hvad skete der med butikken?”

  1. a Says:

    egentlig flabet, at folk kan komme med ih og åh så meget kritik og uberettigede konspirationer om, hvad der sker med butikken og dit liv – men når du endelig redegør for, hvad der er sket, kan de ikke andet holde deres kæft.

    godt at se, at du kan sætte folk på plads. du er sådan en, jeg godt ville lære at kende.

  2. mikkel Says:

    dette er et af de bedre indlæg! ærligt, forstående og uden alt mulig udenom snak eller andet. forsæt din blog sådan, så tror jeg ikke at folk vil gå så meget amok.

  3. unchatblanc Says:

    Det er også bedre at så lave noget du gider og brænder for. :) selvom jeg er ked af jeg ikke fik set din butik.

  4. m. Says:

    Ej hvor er jeg ærgelig over jeg ikke fik nået at se den. Men syntes det er godt du har fundet ud af det ikke var noget for dig, man skal ikke lave noget man ikke bryder sig om – og så har du den oplevelse med dig :-) du er ung og skal leve dit liv men noget du gerne vil. Jeg syntes du er en fantastisk pige, men ben i næsen. Blev meget rasende over de tidligere kommentar, hvor og hvordan du får dine penge fra er din sag. Og det gør dig ikke til et bedre eller dårligere menneske.. Jeg syntes du er en skide sej og smuk pige og skal forsætte med at blogge – for vi er altså nogle faste læsere der syntes rigtig godt om din måde at blogge på og om dig. So keep up the good work

  5. anne Says:

    Rigtig fint indlæg. Forstår ikke, hvorfor du skulle begynde det indlæg med detentionen og de mange penge, som ledte til det strenge indlæg fra en åbenbart bekendt, der ved, hvor du havde dem fra, hvilket jeg blev ret underlig over..

  6. Louise Says:

    Jeg ville så gerne have set din butik, men alt er jo foranderligt … (:

  7. jonas pavia kristensen Says:

    pavia bekymre sig også :P

  8. Rikke Says:

    Godt indlæg! du er sku en sej blogger Gina! keep up the good work!

  9. Linda Says:

    Jeg er helt ked af ikke at have oplevet din fantastiske butik :-)
    Er dog stolt over, at du kan træffe det valg – det er virkelig modent, og tro mod dig selv – godt gået.

    Jeg kører min egen butik på 3. år – fuld tid – 7. år hvis man tæller de år med jeg kørte den hjemmefra.

    Og det ER hårdt – men jeg elsker det virkelig !

    Men glæd dig over at du valgte DIG og over hvor unik en ting du skabte – virkelig dejligt at læse det hele igennem om din butik – jeg føler mig inspireret !

    /Linda
    bruunbybruun.blogspot.com

Skriv et svar

