Kommentar fra læser

16. februar 2010


“im sorry mrs. cathrine, did so much herion last night with Nico from the velvet underground i couldnt spell dick if i had the opportunity

maybe you should try some, to cheer up

x Andy Warhol”

haha

6 Responses to “Kommentar fra læser”

  1. Cathrine Says:

    hyggeligt at blive hængt ud på din blog gina..

  2. olivia Says:

    åh suk cathrine. allerede negativ igen. at hade en blog så meget kan ikke være sundt. da slet ikke når man alligevel ikke kan holde sig væk, når der kommer en ny opdatering.

    den største straf i kan give gina, er at lade være med at læse bloggen. i stedet for at gøre den endnu mere interessant og populær med alle de kommentarer.

    gina. en af de tidligere kommentarer i det sidste indlæg, var at du provokerede mennesker. jeg håber at du ser dét som positivt. for provokation er kunst. synes folk har/er så stride, og du er for cool at være så cool.

  3. Cathrine Says:

    hey hey hey jeg er absolut ikke negativ!
    jeg følger ginas blog hver evig eneste dag og jeg elsker den..
    jeg kendte engang gina, så jeg synes det er spændende at følge med i hendes liv.
    det var på ingen måde ment som et negativt indlæg..
    det må du da undskylde, olivia..

  4. ginajaqueline Says:

    HEY, ikke “hængt ud”, jeg syntes jo det var en fed kommentar..

  5. Cathrine Says:

    okay, my bad :-)

Skriv et svar

