“Fra Polle til Pulp Fiction”

13. februar 2010



Her er lige et par hurtige billeder af mit nye hår.. Klokken er kun 02:44 og jeg er lige kommet hjem. Tror jeg vil runde aftenen af med lidt rødvin med pigerne. Imorgen vil jeg egentlig se nærmere på dén der modeuge. I Øksnehallen og terminal 2.

71 Responses to ““Fra Polle til Pulp Fiction””

  1. Anne Says:

    Du ser forfærdelig død ud. Hvor er sjælen i det her… Vågn dog op pige. Du befinder dig i en helt anden verden. Hvor er det skræmmende.

  2. ´... Says:

    Enig. Hun ligner et lig :/

  3. Sandra Says:

    Ej hvor er det ærgeligt du har klippet dit flotte hår af.. Det klæder dig altså overhovedet ikke, og det får dit ansigt til at se tykkere ud :s

    Din foundation ser også alt alt for lys ud, og tøjet gør dig altså også tykkere (vedmindre du har taget på)..

    Alt i alt, meget dårlig kombi!

  4. mm Says:

    enig.

    det hele er blevet meget mærkeligt herinde.

  5. Camilla Says:

    Hold dog op.

    Jeg synes, det er skideflot!

  6. Anna Says:

    Puha, dén var ikke god:/

  7. Åhh nej Says:

    Hvor ser du skræmmende ud! Få noget hjælp NU! Er sikker på du behøver det.. Lad være med at gøre det mod dig selv, det du har gang i.

    Mvh

  8. ginajaqueline Says:

    Jamen GODMORGEN..!

    JEG elsker det, og har kun fået positive kommentarer fra folk der har set mig siden igår..
    Har jo en oversize blazer på, så ved ikke rigitg hvordan det kan vurderes hvor vidt jeg har taget på eller ej?! (Ting sker sguda ikke over natten..)
    Min foundation er ikke for lys, den er noget nær perfekt.

    Er ked af jeg skræmte jer, ved nærmere eftertanke er der også lidt alien over disse billeder. “Er vild med det”

    “Få noget hjælp NU! Er sikker på du behøver det.. Lad være med at gøre det mod dig selv, det du har gang i.”
    – Hvor kommer hjælp ind i billedet i denne sammenhæng?!

  9. Åhh nej Says:

    Hjælp kommer til konklusion efter at have set disse billeder, læst dine indlæg. Du er jo helt ude af den? Du ligner en, der er på stoffer – få noget hjælp. Du tabte 12000 kroner KONTANT du havde på dig – hvor har du dem fra? få noget hjælp. Det er bare utroligt trist at se, meget sørgeligt. Engang var du inspirerende, man tænkte: Hende vil jeg være! men ikke mere. Du er og vil altid være “Polle”…..

  10. Åhh nej Says:

    Hvorfor slettede du min kommentar? Uhyggeligt!!! Så er det dig! WOW

  11. ginajaqueline Says:

    Synes folk bliver grovere og grovere, mangler ord..

  12. Åhh nej Says:

    Gina, os læsere læser din blog og får et “indtryk”.
    Det “indtryk” er en overflade, som du udgiver dig for at være. Den er glamourøs, den er vulgær, den er cool. Når “indtrykket” pludselig bliver overdynget med associationer til spiseforstyrrelse, associationer til stoffer og associationer til det ekstreme, tror man ikke længere på hvem du er, og man må konfrontere dig. Lad være med at flippe ud, hvis nogen siger du ser skræmmende ud. Du får OS til at flippe ud.

  13. Åhh nej Says:

    #
    ginajaqueline Says:

    13. februar 2010 at 15:29

    Synes folk bliver grovere og grovere, mangler ord..
    Svar

    … Du bliver grovere og grovere, mangler ord.

  14. Pan Says:

    Get a grip people!

  15. Cathrine Says:

    jeg elsker is og ginas blog!

  16. ginajaqueline Says:

    At du opbygger en eller anden illusion om mig, som værende glamourøs, vulgær og cool er da dit eget problem?

    Altså, jeg lever ikke et glasbillede liv, hvis nogle skulle være i tvivl? Men “det ekstreme” bliver jeg nødt til at få uddybet lidt.

    Det her er mig. Det er min blog. Og det er MIT filter, og i får det lige så rådt som jeg synes i skal have det. Hvis det bliver for sindsygt så læs nogle andre blogs!

  17. Åhh nej Says:

    Og måske også dit problem – du bliver forarget over kommentarene.

    Ekstreme.. Du ved hvad jeg mener, den kommentar du slettede.

  18. Tuts Says:

    Gina, du er og bliver smuk! Jeg er vild med dit hår. DU har kant! Og det er beundringsværdigt hvordan du lader os alle se dig, råt som usødet. Så hul i de hjernedøde, nedladende kommentarer visse folk kommer med!


  19. Gina ser på ingen måde skræmmende ud på de billeder, i skal da bare være glade for at hun overhovedet gider at dele alle hendes personlige ting med jer! jeg bor sammen med hende lige pt. og hvis i vidste alt det der skete omkring hende tror jeg faktisk i/du ville få et chok og gå endnu mere amok end i/du gør nu. Og fordi hun har mistet 9000 kr. so what! ja det er fucked hun har mistet dem, men hvor pengene kommer fra det er sku da mega lige meget,hvad nu hvis det er nogle penge hun har fået? hvad nu hvis hun har taget et lån i banken til en rejse eller til en bolig, eller hvad nu hvis hun havde lånt dem af en ven eller familie? eller hvad nu hvis det var nogle hun holdte for en?? Jeg synes personligt at det er for meget at Gina skal stå til ansvar for folks syge gætterier om hende.


  20. og skat, du ser fucking lækker ud på de billeder og dit hår er fucking flot! godt du fik det klippet ;-)

  21. Ida Says:

    Sikke et stort spring at tage, med at få klippet så meget hår af..
    Men et godt spring. Det klær’ dig :)

  22. Simone Says:

    Engang synes jeg du var flot, virkelig flot, men ikke længere. Troede først det var en periode, men efter du har klippet dig, så er det vidst aktuelt, du er blevet direkte grim, virkelig grim. Det er sørgeligt eftersom du før virkede varm, smuk, inspirerende osv., og nu er det hele væk. Er helt forarget over hvor frastødende og ucharmerende du ser ud. Det kan godt være at dit nye forbillede er Christiana F, hvilket du lever flot op til, men det går jo ikke i længden. Det er barnligt og umodent at du ikke kan tage ansvar for noget som helst. Du kan jo ikke leve i en drømme/film-verden forevigt. Du er ikke Peter Pan, Gina Jaqueline!

  23. Simone Says:

    Christiane*

  24. ginajaqueline Says:

    Folk har forskellige idealer, og at jeg ikke lever op til dit skønheds ideal længere er jo bare surt. Du lever sikkert heller ikke op til mit, havde du overvejet det?

  25. Simone Says:

    Det skinner virkelig meget igennem udfra dine indlæg, at du selv synes at du er virkelig smuk, men det jo også fint hvis du lever op til dit eget skønheds ideal. Tror bare det er virkelig få andres du samtidig lever op til. Ja, din venner synes du er smuk, flot whatever, men det skal man ikke altid tage få gode varer, for du er VIRKELIG BLEVET GRIM!! og jeg kan ikke sige det nok, for jeg væmmes virkelig meget ved dig nu, og det er også med til at jeg er færdig med at læse din blog. Det er alligevel ikke andet end overdrevne fantasifulde historier, som man skal tage med et gran salt ;-) Og nej, jeg lever nok ikke op til dit skønheds ideal, men det overlever jeg nok når din smag er forfærdelig :)!

    Ps. Du er ikke så tynd som du tror, Peter P.

  26. Cathrine Says:

    puha hvor er folk modbydelige!
    take a chillpill folks..

  27. Lea Says:

    Nu må jeg altså lige blande mig.

    Jeg synes ærligt talt at folk burde skrue lidt ned for den helt vildt negative tone. Der er ingen grund til at være direkte modbydelig og skrive at Gina er blevet grim og at politiet nok fandt hende i rendestenen, at hun er fed osv. Det ligner jo slet ikke noget!

    Jeg er heller ikke nødvendigvis enig med alt Gina gør og de valg hun træffer, men man opnår intet godt ved at være ondskabsfuld ved andre.
    Gina træffer nogle valg – helt ligesom alle andre, og disse valg er hendes alene at træffe. Gode eller dårlige.
    Man må gerne give sin mening til kende, men så kan folk da lige tage og være lidt konstruktive.
    Folk burde inden de skrev overveje, hvordan de selv ville reagere, hvis de i tide og utide blev bombarderet med den slags negativitet.
    Personligt tror jeg at jeg ville blive ret ked af det og miste lysten til at blogge, og det kan da ikke være meningen overhovedet.

    Og så er der i øvrigt ingen der tvinger folk til at læse med her, hvis de er så meget imod det hele.

  28. Anonym Says:

    Håret er fedt til dig! Vær ligeglad med de andre nedladende kommentarer, de er på et sådan niveau, at de umuligt kan tages seriøst. Du er (tydeligvis)ikke Peter Pan, tyk, grim og frastødende!
    Jeg synes stadig din blog er spændende, omend den ikke altid er jordnær – men det er også derfor, at jeg kigger forbi igen og igen. Din skrivestil, dine fremhævninger og dine refleksioner er tankevækkende, provokerende og fascinerende.
    Du virker som en pige med “hård hud”, og det er også derfor, at folk vil tillade sig, trods det stadig er et offentligt forum (og derfor vildt forargende), at skrive så nedværdigende kommentarer. Men Gina, tag dig virkelig ikke af dem – du ser vildt smuk ud, og jeg håber du også selv ved det. Hvad angår dine daglige bedrifter, er der ingen, udover dig selv, som egentlig er i stand til at kommentere på.
    Keep smiling!

  29. ginajaqueline Says:

    Vil undlade at kommentere på det sidste bull-shit, og i stedet svare jer andre:

    Er vildt glad for jeres kommentarer. Og skræmt over at folk der ikke kender mig kan drage konklusioner. Både de negative og de positive. Tror nogle gange ikke selv jeg er klar over hvad det vil sige at dele ud af sit liv på denne her måde.

    Anonym, Lea, Tuts – det giver så meget mening det i skriver. I(!!!) er grunden til at jeg bliver ved med at blogge. For ja jeg har sgu vitterligt nogle fantastiske læsere :-) Hvis i bare vidste hvor godt i lige fik startet min dag. Tak for medhold, dette indlæg indeholder faktisk nok de mest modbydelige kommentarer til dato, folk bliver for personlige nu!

  30. Sara Says:

    Jeg synes ikke dine oplevelser er så vanvittige. Hvis man lytter til folk omkring én så sker der ét og andet, og der er stort set ikke et eneste tilfælde hvor der ikke findes en lang og sund forklaring bag. Jeg nægter at dømme dig på halve informationer, og det er en blog for helvede. Det er ikke ensbetydende med at man kender dig ud og ind, og jeg er slet ikke fan af at man sætter folk i bås på den måde. Sætter man folk i bås så får man ikke lov til at ændre sig.. og det ville altså blive for kedeligt. Jeg synes helt ærligt at de negative kommentarer siger mere om dem der skriver dem end de siger om dig.
    Jeg fortsætter med at læse med, og kan godt lide den ufiltrerede måde du skriver på.
    Håber alt det bedste for dig :)!

  31. Kim Says:

    Det eneste frastødende ved Gina’s blog er den måde folk tager sig en frihed/enhver mulighed til at svine andre (Gina)til. Jeg er ved med dit hår faktisk, synes det er meget mere definerende på en måde. Have a nice day.

  32. Sofie Says:

    dit hår er fantastisk, og din blog er fantastisk.
    jeg plejer aldrig at blande mig i sådanne debatter, men jeg synes at det er meget opsigtsvækkende hvor modbydelige, voldsomme og personlige kommentarerne pludselig er blevet. jeg kan ikke lade være med at blive forarget over disse kommentarer, som egentlig er unødvendige. iiiih hvor kan jeg ikke forstå fokls trang til offentlig “mobning” og direkte tilsvining. folk kan da for pokker lade være med at læse med hvis de synes at det hele er så forfærdeligt. jeg ville virkelig synes at det ville være ærgeligt hvis du, gina, mistede din lyst til at blogge.. for vi er mange der finder dig inspirerende og er trofaste læsere.. som folk allerede har sagt behøver man ikke at være enig med alt hvad der sker her på bloggen, og indlæggene er udelukkende et udtryk for ginas meninger og holdninger og ikke hendes bud på hvordan ALLE skal tænke og opføre sig. så folk. please tag jer sammen..

  33. NANA Says:

    Houseofpumpkind – ja, det er da meget muligt det er nogle penge hun har låndt, fået eller lign… men hvis det var sådan, at hun havde lånt dem, kunne hun vel skrive det? eller hvis det var nogle hun holdte for en ven, så ville hun da skrive det? det er bare ikke normalt at en 18 årig pige, der bliver nød til at lukke sin butik fordi det giver nok og ikke blev en succes. I mit hoved meget underligt at man så render rundt med så mange kontanter.

    Jeg giver “åh nej” ret. Der er mange associationer til stoffer og spiseforstyrelser. Man får fornemmelsen af at der eneste der betyder noget er mode og alkohol. og som “åh nej” også siger, engang så man op til dig. Men det var før du oprettede PRO ANA sider osv. osv. osv.

  34. Sidse Says:

    Nu bliver jeg simpelthen nød til, at blande mig i den her fucked up diskussion! Hold kæft hvor er det sindssygt, at folk dømmer Gina i sådan en grad (og på sådan en måde!!!) uden, at ane hvordan HENDES VIRKELIGHED reelt set er!
    Gina har en mode – OG LIVSSTILSBLOG, ergo fortæller hun både om sit syn på mode & sit liv! At hun i sådan en grad serverer det råt og usødet for os læsere, er sgu da bare forfriskende, og ikke mindst virkelig modigt af hende! Jeg er ikke enig I alt hvad Gina siger og gør, og ja, jeg synes også nogle af hendes oplevelse lyder virkelig vilde – men vi skal altså også huske på, at det vi får af vide, er en BRØKDEL af det der er sket. Den her blog er hendes frirum, og jeg synes vitterligt ikke, at man kan tillade sig, at være så fordømmende og så direkte modbydelig, når man ikke har indsigt i hvordan tingene er foregået! Dermed ikke sagt, at man ikke skal have lov til, at ytre sin uenighed, for det skal man bestemt – Men hey, alting med måde, ikke..
    Jeg er godt klar over, at når Gina vælger, at være så åben omkring hele hendes liv og livsstil, så kan det ikke undgåes, at hun får nogle kommentarer med på vejen og, at ikke alle folk bifalder hendes valg – Men der er fandeme grænser for, hvor meget lort man skal lægge øre til..

    Gina, jeg synes det er forfriskende, at følge din blog, og jeg håber du er i stand til, at se ud over de barnlige sjæle, som tilsyneladende har sådan et enormt behov for, at dikterer hvordan og hvorledes du skal leve dit liv, og så huske på, at vi altså også er nogle som synes, du gør det helt fantastisk. :-)

    Kærligst Sidse.

  35. katrine Says:

    overvejer at få klippet page, efter jeg har set hvor godt det klæder dig.

  36. sofie Says:

    Synes ærlig talt, at dit andet hår var pænere. Pagen skjuler næsten hele dit ansigt. Det er ærgeligt for du er så smuk.

  37. ´... Says:

    Gina du ligner mere og mere et narkovrag.
    Alt for tynd, døde øjne, ligbleg, og ingen glød overhoved.

  38. MC Says:

    Seriøst piger kom dog over at nogle har penge og I ikke har! Gina er en super skøn pige og en af mine bedste veninder. Og jeg kan love jer for, det Gina vælger at dele med jer, er langt fra fri fantasi.
    Synes det er sørgeligt at se så mange er dumme nok til at blive ved med at bruge deres tid, på en blog de ikke kan lide. Helt ærligt så lad være med at læse den? og lad være med at hive andre ned i jeres sorte hul af negativitet, ved jeres totalt ubrugelige negative kommentarer!
    Historien er ikke så meget længere end Gina er en konge pige! og ja hun har noget syge ideer, men det sætter farve på hverdagen. Hvilket nogle af jer tydeligvis mangler!

  39. Melissa Says:

    Er det bare mig eller er det her gået i tomgang? Godnat godnat – bogstavlig talt;)

  40. anonym Says:

    Gina, du har en rigtig fin blog og jeg synes din stil er inspirerende – og selvom jeg ikke er enig i alle dine synspunkter kan jeg alligevel godt synes det er interessant at læse med ind i mellem. Trist det ikke gik med butikken, det lød ellers som et cool koncept.

    Du fremstår muligvis som en krukke ind i mellem, men det er jo ingen skam, når det er af den underholdende slags med en hvis portion selvironi :)

    Keep blogging!


  41. Åh GUD!!! HAHAHA! De her kommentarer er noget af det mest morsomme, jeg har læst længe.

  42. Kas Says:

    Hold da helt kæft, hvor jeg skammer mig over menneskeheden!
    Synes virkelig det er pinligt at folk tror de kan tillade sig at svine andre mennesker til, på internettet, kun fordi de sidder bare deres skærm. Tror næppe at de folk der sidder og sviner Gina til, egentligt har nosser til at sige det til hende IRL, fordi i ved, ligeså vel som Gina, at i ingen ret har til det, og sikkert ikke argumenter nok for og imod, og ved i nu hvad, vi andre læsere her kan rent faktisk godt lide Gina’s blog, jeg selv synes den er anderledes, og det er det der gør den fed.

    Så bare forsæt det gode arbejde Gina :-)

  43. fffffff Says:

    “skammer mig over menneskeheden!” arr okay, måske ikke liiige…

  44. Melissa Says:

    Ej nu må I sgu stoppe! Alle jeres lorte kommentarer ER blevet nævnt – både de negative og de positive kommentarer. Hvis ikke man har noget nyt at tilføje burde man bare lade være med at “submit comment”. Please lad den næste kommentar være noget som man ikke har læst før i den her crappy diskusion!

  45. Anna Says:

    Kom du i Øksnehallen og Terminal 2? Hvordan var det?

  46. porschen Says:

    Jeg kender dig ikke, Gina.
    Har kun hørt ting om dig – Men hvad skal man egentligt bruge folks mundlort til?

    Jeg har læst din blog, og følger den faktisk dagligt nu. Synes den er utrolig spændende, du er utrolig spændende.

    De mennesker der sidder og drager konklusioner, udfra hvad deres små hjerner får af indtryk, er jo bare fordømmende småfolk, man ikke skal se eller høre på.

    For sådan nogle vil man altid møde, når man træder ud på cyberspace og lægger sit liv på nettet – Eller noget af det.

    Og du er ærlig. Du skriver hvad der falder dig ind, viser hvad du hører, hvad du har på, hvad du ønsker dig osv osv.

    Du tør noget, som der sikkert ikke er mange mennesker der tør. Ikke sådan noget mainstream pis, som vi allesammen kender til og er ved at kvæles i – Ikke kun mode, men livsstil og personligheds-mæssigt.

    Så bliv ved med at blogge(Det gør du jo nok alligevel) Jeg bliver i hvert fald ved med at læse.

    Jeg håber dog IKKE at du psykisk er på renden til noget skidt. Ikke at jeg dømmer, men nogle gange kan man jo godt tænke lidt.. Det vil man jo ikke håbe for noget menneske, uanset hvad.

    Så thumbs up fra mig ;) Fed stil du har.. ;)

  47. Melissa Says:

    Stop så! Alt sagt før! Nu gider jeg sgu ikke mere.

  48. mikkel Says:

    hahahah, se det her er jo ren underholdning.
    den ene er dummere end den anden (både af de positive og negative kommentare) – sådan en debat som denne er grunden til at mange af os gider læse med – det er paradis hotel skænderier om igen.

    Gina, bliv ved med at være så underlig,
    og læsere, bliv ved med at gå amok over andres liv. det er en god kombi for os andre.

  49. porschen Says:

    Øh Melissa..
    Sagt før?
    I det mindste kan jeg finde ud af, at holde det i en sober tone. Så nej ;)

  50. Sidse Says:

    Så lad dog være med, at læse med hvis det irriterer dig så meget, Melissa!

  51. ffffffffffffff Says:

    BLLLAAAAAAAAA BLAAAAA BLAAAAAAA BLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA……………………..

  52. ginajaqueline Says:

    “Gina, bliv ved med at være så underlig”

    Hahaha. Jeg elsker det.

  53. Melissa Says:

    sidse “nu gider jeg sgu ikke mere.”

  54. ginajaqueline Says:

    Styr dig nu Melissa.

  55. yogreve Says:

    Folk er ikke fordømmende og smålige – De er misundelige !!!

    Det er trash, det er glam og det er fedt selv når det er langt ude ! Og hvis der er noget der provokerer folk så er det hvis nogen har, hvad de opfatter, som et langt mere interessant liv !

    Og hvad gør man hvis man har ondt i røven? Man disser . It’s Human Nature !

  56. laura Says:

    wow, jeg er for første gang på denne her blog. det er da helt forfærdeligt hvad i skriver til den smukke pige !hvorfor skriver i hun er grim eller sådan noget? kan i ikke bare beholde jeres negative tanker for jer selv og lade vær med at læse hendes blog eller hvad?
    gina, jeg synes du har en fin blog og jeg synes du er smuk.
    og fin frisure.
    laura

  57. andy's chest Says:

    chill dear friendly friends,
    she’s just doing it edie style, she will grow out of it. shes just enjoying her 15 min of fame, give her a break. its just a fase.
    xoxo andy warhol

  58. Molly Says:

    Folk vender tilbage fordi de elsker at blive provokeret, og bliver det af dig, men de kan ikke klare VED DEM SELV, vel at mærke, at de elsker det, så derfor prøver de at hade dig. fede idioter, kom over det og drik en dejlig varm kop te.
    Gina du er modig.

  59. Cathrine Says:

    ANDY’S CHEST:
    du er da ikke helt så amerikansk..
    i så tilfælde ville du vide at det hedder “phase” og ikke “fase”, som du jo så fint skrev.
    bare en lille memo.

  60. andy's chest Says:

    im sorry mrs. cathrine, did so much herion last night with Nico from the velvet underground i couldnt spell dick if i had the opportunity

    maybe you should try some, to cheer up

    x Andy Warhol

  61. MJ Says:

    Udfra den brøkdel af dit liv som du vælger at dele med os der følger din blog, kan jeg godt forstå nogen går “amok” og tænker: hvad sker der?!
    Du reflekterer selv over at nogle af de valg du træffer og den måde du lever dit liv på skal lægges om – så jeg synes du skal gøre noget for at komme derhen hvor du gerne vil, og også dele dine positive accomplishments med læserene herinde, så de kan få et realistisk indblik i hvordan dit liv er. Alle har op og nedture, håber du får vendt det jeg tolker som en nedtur til noget positivt!

  62. Natasha Says:

    HOLD DA FAST.
    Jeg følger din blog næsten dagligt, og jeg er vild med den måde du er hudløst ærlig på.

    Før købte jeg kig ind, nu læser jeg Gina Jaqueline. Ej spøg tilside.

    Jeg synes det er super fedt at du gør klippe dit lange hår af, det havde jeg ikke turde. Meget modigt, og så ser det jo super anderledes og fedt ud.

    Og hvor er folk dog overfladiske. Tyk, grim osv?
    Hallo? Læser/læste i denne blog fordi i synes hun var tynd/pæn? Come on?
    Sådan vil jeg da virkelig ikke håbe at nogen tænker om min blog. Jeg håber da de læser min blog fordi de synes den er spændende, og ikke om jeg er tyk og whatever?

    Synes slet ikke, at i har ret til at dømme Gina på den måde. I må da virkelig have haft nogle aggressioner der skal ud. føj!

    Keep it up Gina. Du gør det godt!!!!

  63. Nick Says:

    jeg vil gøre det kort (dette er henvist til alle jer sørgelige mennesker med negative kommentarer)

    Jeg har kendt Gina i et års tid og jeg har altod holdt af hende og set hende som en sød og dejlig person med ben i næsen og spandevis af kreativitet og originalitet.

    Alle de bemærkninger i kommer med er jeres egen personlige mening om hende og om hvem hun er og i ser kun én side af hende gennem bloggen, som kun repræsenterer en del af hvem Gina er. Gina er meget mere end hendes blog (som forresten er fantastisk og det kan i aldrig mod argumentere) og det faktum at i så begynder, at angribe hendes person og sige: Du er sådan her, du har brug for hjælp, du ligner et lig og what not, har intet at gøre med den hun er – hele den hun er. Folk der føler et behov for, at komme med negative, spydige, sårende og direkte lede kommentarer – nej vent, svinske kommentarer – er mennesker der ikke er grund til at bruge tid på. På nogen måde. Hvis i har et problem med Gina og med den hun er, så lad være med at læse hendes blog. Så er den ikke længere. Specielt jeres kommentarer om, at hun har brug for hjælp pisser mig af – for hvem F A N D E N har givet jer ret til at vurdere – og give råd – til om gina har brug for hjælp? Som om i siger det for hendes skyld – i siger det fordi i ikke kan snuppe, at Gina gør det hun gør og fordi i er jaloux. I er fuldstændig ligesom den fede unge i folkeskolen som gik et år om og som mobber og driller alle fordi han får det bedre med sig selv af at nedgøre andre. Jeg har et råd til jer – lad os kalde det HJÆLP til jer. LAD VÆRE MED AT LÆSE MED hvis i ikke kan holde jer kæft. Jo kom med konstruktive, rosende og venlige – ja selv en smule negative (men med argumentation for hvorfor de er sådan) kommentarer til gina og hendes blog. Men hold jer væk hvis i skal rende rundt og lege den tykke dreng. Jeg skammer mig over jer alle. har ikke ikke bedre ting for end at nedgøre andre? Og når i nu nævner, at hun ser mere og mere tynd ud, giver hints om spise forstyrelser mm, kunne det så ikke tænkes, at alle jeres røv forfærdelige kommentarer, har sat et spor i længden?? ikke at jeg siger, Gina har et problem, men det kan FANDME ikke være sjovt, at høre på jer røvhuller!

    Jeg har kun positive tanker om alle jer der har skrevet godt om Gina og hendes Mindblowing fantastiske stil og levevisæ.jeg ser Gina som inspiration… Færdig slut og i er alle nogle svin (stadig ikke jer som er flinke :P)

  64. Nick Says:

    okay det blev ikke så godt.. men i pisser mig sku også af…

  65. Stine Says:

    Ja Nick – lad os generalisere og sige fede mennesker har ondt i røven og det er dem der mobber!! Meget fordomsfrit !!

    Ellers fint indlæg, men du støder måske også folk unødvendigt !

  66. Alec Says:

    Gina er sød.
    Jeg er sød. og nu skal i andre også være søde.
    savner dig putttttteeeee zez på cosy i aften perhaps? MYS

  67. ginajaqueline Says:

    uh alec skat. meget muligvis. <3

  68. Tara Says:

    synes pagen er meget flot, synes folk er idioter

    p.s ring til mig når du er hjemme igen skat, vil gerne høre hvordan det gik!

  69. Charlotte Staunsbæk Says:

    Hej G.
    folk er maste.
    Du flot, håber du har det godt. ej sjovt det rimer

  70. Dodo Says:

    Gina hader jo tykke mennesker, så derfor er det vel den ultimative sviner at kalde hende tyk?
    Og hun står jo i en lidt uheldig vinkel i den blazer….

  71. Stine Says:

    Dodo, snakker du til mig? I så fald er jeg ikke med !

    Og ja had mod tykke mennesker er en underlig størrelse ! Højst sandsynligt er det folks egen frygt for at blive stor der gør de bliver frastødt over folk der er. Det er vel meget normalt.
    Jeg er selv stor og hvis folk vil hade mig for det skal de da have lov. Siger mere om dem end mig :)

    At gå for meget op i at være tynd (ikke slank) TYND og at blive stor er 2 sider af samme sag, men folk håndterer jo ting forskelligt :)

Skriv et svar

