Se min kjole er noget af det bedste jeg længe har set.

8. februar 2010


Jeg har så meget respekt for Hella Joof, og har ikke fået det mindre efter denne film. Mange af tingene minder uhyggeligt meget om ting jeg har oplevet, og hele set-up’et og det skide ferie center i Rørvig. Der er i øvrigt røv sygt, så det var godt de fik benene på nakken.
Ville mucho gerne have været Stephanie Leon i et par scener..:-):-)

Klokken er 03:30, godnat.

4 Responses to “Se min kjole er noget af det bedste jeg længe har set.”

  1. simonesimone Says:

    NICE -vil så meget gerne snart se den film!!

  2. Molly Says:

    hvorfor ville du gerne ha været hende i nogle scener og hvilke??

  3. ginajaqueline Says:

    Jeg synes malou reymann er mega smuk!

  4. Molly Says:

    ja synes jeg også. hun arbejder på Cinemateket så der kan du finde hende ;)

Skriv et svar

