Ting der er på vej med posten til mig.

7. februar 2010



Alt fra Forever21.

8 Responses to “Ting der er på vej med posten til mig.”

  1. porschen Says:

    Forever21 – er det fra UK, du har bestilt?

    Mvh.


  2. Nej det er fra Usa :-)

  3. porschen Says:

    Koster det ikke en hel del i forsendelse?

  4. ginajaqueline Says:

    Jo.. Og der kan komme tolfd oveni. HIHI

  5. porschen Says:

    Ja, det er lige præcis det jeg tænker på.
    Og tolden er da ret spicy engang i mellem.
    Derfor bestiller jeg kun fra UK :)

    Vil ellers lige sige, at jeg følger med i din blog. Inspirende stil du har – Og spændende at læse med :)

  6. marina Says:

    hvordan bestiller man fra uk?

  7. ginajaqueline Says:

    Det er jeg sikke på aat man ikke kan med forever21.

  8. porschen Says:

    Nej, forever21 er et site fra USA.
    Men nu mener jeg andre sites fra UK.

    (asos, boohoo, rubbersole osv)

Skriv et svar

