Igår aftes.

6. februar 2010


13 Responses to “Igår aftes.”

  1. Rikke Says:

    Jeg kan virkelig godt lide dit nye hår, det klæder dig rigtig godt!


  2. Flotte billeder og flot hår!
    Hvad hedder din læbestift og hvor er den fra?

  3. ginajaqueline Says:

    Mange tak!

    Har ikke læbestift på, har foundation i hele hovedet, inkl. mine læber.

  4. laura Says:

    rigtig flot dit nye haar !

  5. who Says:

    Dit nye hår er skide flot.
    Men jeg kunne godt tænke mig at se et billede af håret bagpå?
    Hvordan styler du det?
    For det er vel langt deromme :P?

  6. Helle Says:

    Min første blog-kommentar nogensinde:

    Hold kæft hvor ser du godt ud!
    Jeg er imponeret af, at du ser smuk ud både med og uden make-up. Wauw. :)

    Nu deler vi slet ikke samme stil (hverken mode eller liv), men du rører noget i mig, og det sker ellers sjældent. Keep up the good work og lad trygt de platte misundelige kommentarer gå i glemmebogen. :)

    // Helle

  7. Louise Says:

    Hey Gina!
    Er helt syret med din øjn make-up, især som man kan se den på billede to!
    Har du mulighed for at lave en guide, eller måske bare et par tips og så hvilke farver/produkter du har brugt?

    ELSKER din blog, den mest personlige jeg indtil nu, er stødt på!

  8. Anne Says:

    Du er virkelig god til at lægge din øjenmakeup!! Så flot!

  9. christina Says:

    Hej Gina. Har du fået farvet dit hår? Ved ikke helt om det bare er lyset, men det ser ud som om det er lysere i spidserne. Du ved, som man har set rundt omkring. Er det bare lyset eller har du fået det farvet? Det ser sejt ud.
    Flot hår og flot outfit :)

  10. Gina Says:

    Tak for jeres kommentarer.

    Min øjen-makeup består af flydende eyeliner og sort øjenskygge til at tone ud. Og masser mascara.
    Mit hår er langt bagtil, og også i siderne, det er ret meget som før, det ser bare friskere ud, pga. den meget mærkante tilsæring af “pagen”
    Leger stadig med idéen om det få klippet det hele af?!

    Mit hår er ganske rigtigt meget lysere for neden. Det er gammel farve/slidtage/sol/naturligt.

  11. Ditte Says:

    Smukt smukt smukt.. udover den måde dine læber ser ud. Tænker ikke på farven – men trutmunden! ;-) Tog mig selv i at holde min hånd op foran din mund.. meget flottere, haha :-)

  12. ginajaqueline Says:

    Tak. Har absolut ingen bevægelse/udtryk i mine læber på disse billeder.

  13. Nynne Says:

    Fantastisk flotte billeder!

Skriv et svar

