KAOS

5. februar 2010


Jeg bor hos Sif og Anastasia lige nu! Der er intet andet en kærlighed i dette hus. Igår var vi en masse veninder i huset til rødvin og late night dinner. Mine ting er opbevaret på Vesterbro, og jeg kan komme til mit tøj(!) Jeg ville ikke kunne bære hvis det skulle være ligesom i 2007, hvor jeg sidst stod på gaden. Nå. Hus og butik, nul hus og butik.

Jeg har måtte tage nogle vigtige beslutninger, og det har desværre også pådraget mig en masse kaos.

Udover det har jeg det godt. Gud hvor tager min nye computer gode billeder. Skal i bad, er rimelig hærget.

14 Responses to “KAOS”

  1. ksubi Says:

    er der ikke mere beutik? :(

  2. say Says:

    hvad er der sket med butikken

  3. ginajaqueline Says:

    Jeg fortæller om det på et tidspunkt, hvis jeg får overskud.. Det er en mærkelig affære.

  4. lea Says:

    skal du til vinnie who i aften på dunkel?

  5. ginajaqueline Says:

    det skal jeg måske nok:-) Ved ikke hvor jeg ender endnu. hvorfor?

  6. anonym Says:

    GUD! Hvad er der sket med dine læber på 2. billede.. det ligner du har fået tæv!

  7. anne Says:

    Har du fået fat på en god lip plumper?? Jeg er på jagt.. Dine læber er smukke på pic 2..

  8. ginajaqueline Says:

    Jeg har kun en brun læbestift fra Loreal på :-)
    Mht. plumper’s synes jeg at dem der virker gør ondt..

    Anonum. Tror bare jeg skaber mig. Og min mund er ret, øh speciel..

  9. LineSofie Says:

    elsker billede 3!

  10. ginajaqueline Says:

    Elsker billede 1 :-D haha

  11. Louise Says:

    Virkelig nogle dejlige billeder :)

  12. kjhd Says:

    Ærligt, så syns jeg sku du prøver lidt for hårdt på de billeder her.. Og man skal jo være ærlig!

  13. Louise Says:

    ejj, hold nu. Det er jo sådan vi alle står foran spejlet men aldrig kan forevige på et billede, men aldrig lykkedes. Kom nu over det, at Gina gør det godt vi andre forsøger blot. – Indrømmet, jeg er fuld nu.. Håber I hygger alle!

  14. Malte Says:

    det ligner at du skal til at nyse på første billede..

Skriv et svar

