Har fået klippet mit hår til.

4. februar 2010


Som jeg talte om her.

19 Responses to “Har fået klippet mit hår til.”

  1. katrine Says:

    elsker det. intet mindre!

  2. SUS Says:

    Det ser godt ud på dig!!!
    //Katarzyna

  3. kbo Says:

    Wau. God beslutning :)

  4. Sarah K Says:

    Så fucking fab skat!
    Lille lækre svin.

  5. karoline Says:

    det ser flot ud!
    Glæder mig til at se dig style det :)

  6. Isabella Says:

    Det klær dig virkelig godt- du får et meget mere markeret ansigt!

  7. a Says:

    hæhæhæhæhh, du ligner medina <3

  8. sara Says:

    det ser virkelig godt ud til dig!

  9. Pernille Says:

    Hvor er det flot, det klæder dig virkelig!

  10. LineSofie Says:

    OMG hvor er du LÆKKER!!

    jeg elsker elsker elsker det. Du er virkelig smuk skat.
    Lad mig snart lave dig den smoothie!!

    /Line Sofie

  11. cphlamb Says:

    hvor er du smukt!
    det klæder dig virkelig virkelig godt.

  12. simone Says:

    medina look a like

  13. Malte Says:

    det klæder dig vildt godt!
    men må jeg være helt ærlig og sige, at dit ansigt ser lidt “tykkere” ud.
    ikke at DU ser tyk ud, du ser meget smuk ud :-)
    så det er ikke for at være negativ.. det er for at være ærlig..
    jeg er helt enig med alle andre i, at det klæder dig virkelig godt!

  14. katrina Says:

    er det stadig langt bagtil?

  15. no.3 Says:

    det er godt nok blevet flot!!!

    http://www.xno3.blogspot.com/

  16. Mia Says:

    Jeg synes nu ikke dit ansigt ser tykkere ud!! Dén her frisure er fungere virkeligt til dig! Fab – intet mindre.

  17. Maya Says:

    Jeg synes det vildt flot!

  18. ginajaqueline Says:

    Hold da op, tak skal i have for al den respons og søde ord.

    Jeg havde nogle etager jeg har fået klippet til, så jeg både kan have en page (hvor jeg sætter det resterende hår op i nakken) og mit gamle hår (man kan ikke se den store forskel)

    Synes ikke(!) jeg ser tyk(kere) ud i hovedet.

    Endnu engang thanksss:-)

  19. Malte Says:

    hver sin mening :-)

Skriv et svar

