M-gorgeous-m-t.

3. februar 2010



Jeg er en sucker for Mgmt, på alle tænkelige måder. Deres stil kan til tider være en smule søgt, men de er så gennemførte.. Gæt hvem af dem jeg gifter mig med en dag?

4 Responses to “M-gorgeous-m-t.”

  1. Momo Says:

    Jeg har mødt Andrew.. Han sagde jeg var good to go.. Jeg gifter mig med ham en dag… ;)

  2. ginajaqueline Says:

    Læg dig ned og dø Caroline!!!!!

    hehehe ;)

  3. Momo Says:

    Haha. Han er så sød. Har faktisk set ham to gange!! weeee. Han er meget, meget lav. Har kæmpe armmuskler og de tyndeste ben. Mærkelig kombi. Tror faktisk hellere jeg vil have trommeslageren Ben. Han er pænest.. du må få Andrew. :-*

  4. marina Says:

    Gina, har du egentlig kæreste/hvad er din personlie status? Du har slet ikke nævnt den del af dit privatliv

Skriv et svar

