Igår og dagen før..

2. februar 2010


9 Responses to “Igår og dagen før..”

  1. Julie Says:

    Hvor er din trøje fra? Elsker looket :)

  2. ginajaqueline Says:

    Min trøje er fra new yorker til 120kr. og er vildt blød og tynd og varm og har stikninger både foran og bag på. :P
    Tak. Looket er meget “jeg er lige kommet ud fra badet ansigt”/drenget..

  3. Ida Says:

    suuuper lækkert outfitt.
    får vi mere at høre om din london tur? og hvad du købte?
    og hvordan går det med jeres butik????? ;-)
    dejligt med en masse opdateringer igen.

  4. Pan Says:

    Kan godt lide det søde :) du ser sød ud!
    Kys til dig.

  5. Nadia Says:

    Hej

    Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det er et pænt grimt outfit og slet ikke inspirerende? Hvor er du på vej hen Gina? Hvorfor ser du så forfærdelig ud. Øv…. Jeg kunne godt lide den blog
    i sommers. Du var frisk og interessant. Nu er du… hmn, ved ik engang hvad. Håber for dig at du lyser lidt mere op.

    Mvh

  6. NINA Says:

    Elsker huen! hvor fra????

  7. Tina Says:

    Du ser fin ud :)


  8. Thanks..!

    Huen købte jeg i London. Den er af angora og såå blød:-D

  9. ginajaqueline Says:

    Ups, Sif=Gina..

Skriv et svar

