020210

2. februar 2010


Er godt instaleret foran min nye gigantiske bærbar med denne tallerken mad. Jeg har de sidste måneder ikke haft noget køkken, så det var befriende at købe helt vildt ind idag med Sif. Jeg er flyttet til Vesterbro. Der sker så meget.

Er helt vildt træt, men ville bare lige kigge ind og sige hej :-)
Det er nok ovenpå igår – havde en fantastisk dejlig aften med lækker middag hos mine forældre med deres venner, Sif og alt for meget rødvin og champagne. Anledning var der ingen af, men det var perfekt ovenpå ét kaos.

5 Responses to “020210”

  1. Katrine E Says:

    Er du flyttet sammen med Sif ? :)

  2. say Says:

    hvad med dit lille hus?????????

  3. ginajaqueline Says:

    Nej, hun er bare fast indventar i min himmelseng, hun ligger der bare hele dagen!!! haha..

    Mit lille hus var for problematisk.

  4. ginajaqueline Says:

    Jeg elsker Himmelsengen :-)


  5. hov skatter, jeg kom til at skrive fra din blog !

    Men ja jeg elsker Himmelsengen :-)

Skriv et svar

