Hey bitches!!!

28. januar 2010


Mærkeligt at vågne op i Danmark, mærkeligt at vågne op helt alene, men vand imod hvor mærkelig en rejse jeg har haft.. Nu skal i bare høre!

Først og fremmest – min computer crachede kort tid efter sidste indlæg, og mit dårlige temperament fik det endegyldigt gjort det af med dén. Det var torsdag i sidste uge, bla. derfor har bloggen stået stille. Vi havde mødt de her fantastiske mennesker i Camden hvor vi boede som vi festede helt vandvittigt med. Og når festen var slut fortsatte den hos os. Jeg er i tvivl om hvad der blev dråben der fik bægeret til at flyde over, men én efter én blev vi smidt ud, uden retunering af vores betaling og depositum. Situationen var meget kaotisk, korrupt og dramatisk.
Tom kom os til undsætning og fixede noget og vi flyttede et stykke væk derfra.

…………………………

Åh, der er simpelthen sket så meget. De sidste dage boede vi i nord London og fik lidt ro på situationen i selskab med Aaron, en masse vin, mad, film, musik og dyb søvn. En kæmpe tak til alle de mennesker der gjorde det muligt.

Sif og jeg har taget vores venskab til en ny dimission, vi kender nærmest London som vores egen bukselomme, mine øjne har aldrig set så meget og én ting er sikkert. Jeg flytter til Camden. Og jeg tager tilbage endnu før det sker.

21 Responses to “Hey bitches!!!”

  1. andy's chest Says:

    Det er synd du bruger den mængde sminke du gør. På billede 1 synes jeg er en god defination af det jeg mener med min holdning. Det er en skam, da du har et meget fangende ansigt med gode træk. Billede to er du meget smuk, da det ligner du er all natural. Det er blot min mening. Og jeg håber ikke du vil læse min kommentar som en negativ kritik.
    Var du ude ved Beyond Retros lager-bygning ved brick lane?

  2. katrine Says:

    Må snart besøge dig i butikken, så jeg kan høre mere! Hvordan er du back? :)

  3. Kathrine Says:

    GINA! Fantastiske billeder, og dejligt med opdateringer igen :-) Du bliver simpelthen nødt til at berette hvordan du har lavet billede nummer 12! Det ser så kunsterisk ud med “spejlingerne”.

  4. anne Says:

    Det ligner da, at Gina har mere makeup på på Billede 2 end på Billede 1!!?? Desuden kan jeg ikke se, hvor der er for meget på?

  5. Sara Says:

    Årh! Forstår godt du elsker Camden, selvom det ikke er min “stil” de fleste der har, så er jeg også helt forelsket i det! Kunne bruge dage på at rode i alle deres butikker altså.


  6. I LOVE YOU BABE!! jeg har prøvet at ringe til dig efter vi snakket sammen tidligere!! jeg er stiv babe, og jeg savner mig lillesøster!! lad os ses i morgen , skal lige op på kontoret og snakke med mine managers ;-) haha
    btw . tager til sverige næste weekend skal i studie , tag lige med!!

    love you slave – babe..

    Kiss fiona fuck head.


  7. BTW!! jeg elsker min hånd! super lækkert!


  8. og hey people!! er de ikke total ligegyldigt hvor meget make-up gina har på! get a grip!!

  9. Kit Says:

    Fine billeder – især flot ring på billedet med hånden (:

  10. Sofie B Says:

    London er fantastisk og lige så er Camden og deres særprægede markeder..! Din tur ser ud til at ha’ været fantastisk! Og så er utrolig fin med skrapet hår og knold.. :)

  11. M Says:

    Denne kommentar er IKKE negativt ment, men hvordan kan det være at din veninde på nogle af billederne har udgroning og lidt gult hår og på nogle andre hvidt og ingen udgroning? fik hun det farvet eller er det billede-redigeringens skyld!!??

  12. GIRL21 Says:

    Hey Gina

    fed oplevelse! gad godt prøve det…

  13. ginajaqueline Says:

    Siffaaaaar, haha, hvor i sverige, sig lige at det er stockholm så tager jeg med!! DU var fuld? du skulle have set mig igår, var jo bevidstløs.. Martin spillede på park. hold kæft hvor jeg hader det sted hehehe

    M – Jeg farvede Sif’s hår hvidt midt i det hele, jeg er bare så god ;) ;)

    Kathrine – billedet er lavet i paint shop pro 9!

  14. M Says:

    det værste er bare at du bare tar mit spørgsmål som en joke og gør grin med det.. tak skal du have gina

  15. Kathrine Says:

    Fedt, det program har jeg faktisk, men er ikke helt ferm til det endnu. Så må jeg spørge hvilken effekt du brugte? :-)

  16. unchatblanc Says:

    m; hahahha (:(:(: sjovt

  17. Ladefoged Says:

    Hey Gina. Har tjekket din blog ud, den er super nice.
    Må jeg spørge hvilken makeup du bruger til at farve dine øjenbryn på de her billeder? Det ser nemlig rigtig godt ud.

    Vh Julia

  18. Hannie Says:

    Jeg syntes som mange andre tidligere har kommeneret også at din stil går ned ad bakke. Før var du mere “eksklusiv” i din stil, og måde at sætte tingene sammen på. Nu er der lidt mere mirakel-priser/tøj og sko over dig. Du ser mere billig ud, bogstavelig talt. Og jeg snakker ikke om den luder-agtige billig. Men kvaliteten på dit tøj, det ser ganske enkelt billigt ud.
    Der bliver længere og længere imellem de gode outfit’s. BTW så gør den røde læbestift absolut ikke noget godt for dig, den for dit overbid til at fremstå langt tydeligere. Sorry, red dig selv før du for alvor kommer til at ligne en hasher.

  19. Anne Says:

    gør grin med det? hvordan gør hun grin med det?

    der er vidst en med en skidt dag ;)

  20. Maria Says:

    Jeg ELSKER Gina’s såkaldte “overbid”! ;D det er så sødt!

  21. Maria Says:

    Jeg ELSKER Gina’s såkaldte “overbid”! ;D det er så sødt!!

Skriv et svar

