London dag 1



Efter en kaotisk med hylende morsom flyvetur brugte vi hele dagen i Camden town. “Vores nye bedste ven” viste os rundt i hele byen, og vi mødte en del crazy mennesker. Jeg tænker også lidt om der er andet? Ingen mennesker ligner “fyldere” her, jeg kan ikke tro det!

Vi bor det mest vandvittige sted med de sejeste mennesker, og det her kan ikke andet end blive fantastisk.

Vi skal til at finde ud af hvilke steder vi vil hen idag. Jeg glæder mig til at skulle i byen i aften, vi kom nemlig ikke ud igår, sjælendt har jeg været så træt.

“..SO MUCH TO SEE!”

Forfatter ginajaqueline

Jeg hedder Gina Jaqueline, er ultimativ københavner, 20 og udpræget æstetiker. Jeg beskæftiger mig med mode, lyrik og fotografering og lægger stor vægt på karisma hos folk. Jeg læser for mange bøger og lytter til Doors, Stones, The who, Pink floyd, Cash, Velvet underground, The xx, Kenneth bager, DAD, Anne linnet, cat power, Bowie, Jimi hendrix, Iggy Pop, Nirvana, Patti Smith og Empire of the sun. Jeg har 1000 ansigter, og 1000 sæt tøj. Kamælon aspektet er SÅ interessant. Jeg går tit ud. Og jeg holdet tit hof. Jeg befinder mig i et efter eget udsagn godt miljø. Taler tit om mig selv. Taler tit om andre sågar. Taler tit om tingene som de er.

19 kommentarer til “London dag 1”

  1. Kære Gina Jaqueline licious…

    Håber du har en rigtig god tur i London, det
    ligner i hvert fald du drikker en masse starbucks.
    Pas på det ikke feder for meget, ik? ;-)
    Jeg nyder af læse din blog, den er så hysterisk
    underholdene. Hvergang jeg klikker mig ind, bliver min dag meget bedre. Du er så langt nede, at det er
    morsomt :) Håber ikke der er nogen små piger, der
    læser din blog, og ser op til dig…… Fordi hvem
    vil dog være dig? En hash-afhængig, åben kusse?
    Hmm.. Hvis man så dig under overfladen, og denne facade som din blog er, så ville alle have ondt af dig :) Nå, det var bare lidt fra mig :)
    God tur til London, håber du finder en masse SUPER LÆKKERT SECONDHAND, 10hiFNIS!

  2. Hej Gina.

    Jeg er så inderlig glad for din sofistikeret stil.
    jeg vil helt vild gerne lad mig inspirerer af din stil. Men jeg må ærlig indrømme..jeg kan aldrig ramme plet, DU MÅ HJÆLPE MIG!!!!!

  3. Katrine – ja ja ja!! Og vi maa lige drikke for os begge naar jeg kommer hjem!

    Ja, jeg har aldrig floejet foer. Jeg har altid koert med bus, tog og sejlet. Min mor er fly-skraek, det er bla. derfor..

    Fyldere, ja. Nogle gange faar jeg lyst til at prikke folk paa skulderen, bare for at se om de virkelig eksisterer… Ja, meget grimt sagt. Jeg er forfaerdelig.

    Altsaa, man kunne jo fristes til at tro at Nova og piga12 er en og samme person.. Udover det har jeg ingen yderligere kommentarer :-)
    “Iiih, min starbucks var altsaa light!!” ha ha get a grip

  4. haha, sjovt at mennesker dømmer uden at kende dig, og snakke om langt nede. Hvem er det der er langt nede når de ikke engang har stolthed nok til at tænke over hvor meget de sorger folk.

    Glæder mig til du kommer hjem så vi kan hygge i dit skæve hus, hyg dig mås.
    Har masser god musik, ses når du er hjemme.

    :)

  5. Hej smukke. Håber du nyder det (:
    Jeg elsker london.
    Der er en rigtig lækker genbrug i carnaby street i soho (jeg tror nok den ligger der!) den hedder beyond retro, og jeg synes ihvertfald den er et besøg værd.

    Olivia

  6. Haha jeg er så enig med Nora!! Men er der ikke noget med, at Gina ikke er ret gammel? Hun bliver nok klogere og sødere med alderen – måske. Men underholdende er det!! høhøhø

  7. UNDERHOLDENDE. Om ikke andet er vi jo en million piger, der tjekker ind på din blog dagligt! Det siger squ en del, og denne Nora har hvert fald ikke gjort nogens dag bedre med overstående kommentar – sørgeligt at have behov for at komme ud med et så negativt et budskab. PEACE AND LOVE :D you go girl

  8. Der er virkelig nogen der har alt for lidt indhold i deres liv :)
    Hvis jeg havde sådan en holdning til et andet menneske, gad jeg godt nok ikke bruge tid på deres blog og da slet ikke på at kommentere.

  9. Jeg må lige smide et par korte sætninger ind.
    Læste en lang kommentar-diskussion hos Fierce og Fattig den anden dag, hvor et par stykker dissede hendes blog og så tordnede det sig op. Og stemningen blev så dårlig. Det var bare så kikset og endte med, at man ikke må sige noget, medmindre det er konstruktivt.. Elsker den måde, du lige fik værfet Noras kommentar af banen. Du er jo ligeglad, so why bother.. Du er sej og selvironisk -uden at lade som om du er!

  10. Hey Gina..
    Hvornår kommer der noget nyt op på siden?
    Jeg venter i spænding.
    Elsker din blog, du gør det godt!

Skriv en kommentar