Camden!

19. januar 2010


Against all odds – Vi tager til London imorgen, på trods af min blodforgiftning! Her til morgen er alle mine symtomer væk, og det er om ikke forsvarligt, så for fristende at tage afsted. Jeg glæder mig virkelig nu, for både sif og jeg havde vinket farvel til vores fly der letter om kun 18 timer. Vi skal bo i Camden(HURRA), og jeg stødte lige på dette fantastiske billede af “Captainmania”. Meget udtryksfuld, flippet og karikeret synes jeg. Jeg kan ikke vente til alle festerne og middagene, og jeg skal shoppe som en sindsyg og vi skal se så meget! Vi filmer hele turen, Sif laver de fedeste film, så glæd jer!

Vi har været oppe tidligt og set Godmorgen Danmark (det er en af mine yndlings ting engang imellem, da jeg normalt aldrig står tidligt op, og ikke ser fjernsyn)

Om ikke længe forlader vi Sif’s hus til fordel for at ordne en række praktiske ting. Praktiske ting er forsat det værste jeg ved.

3 Responses to “Camden!”

  1. Camilla Says:

    hvor er du heldig – ville ønske det var mig der skulle til London!
    Du må i hvert fald have en fantastisk tur – og få nu shoppet en masse, så du kan gøre alle os herhjemme rigtig misundelige ;)

  2. Sofie B Says:

    London er FAB! I love it.. Ha’ en fantastisk tur, selvom jeg nu ikker i tvivl om at du får det! :)

  3. Sara Says:

    Åh, there’s nothing like Camden. Håber for resten du har søgt hjælp til det med blodforgiftningen, særdeles dødeligt har jeg hørt hvis man undlader.

Skriv et svar

