160109

16. januar 2010


Igår blev min guld-pige Fannie 18, og det var vi selvfølgelig ude og fejre alle sammen. Vi var på Stella, retro, oppe ved Tea Paper, Rust, TS og Rits på Istedgade og jeg tog på cosy over til drengene. Kl. 8 tog jeg hjem og Nikita og Fannie kom anstigende, lidt mere fulde end jeg var, og havde klippet Nikitas hår af (sidecut)
Genialt, og er glad for at jeg ikke gjorde det i sin tid, for det fungerer så godt til hende!

Havde en masse ting om ørene så fik sendt pigerne videre ud i verden, og tog en taxa hjem til min mor og drak the og talte og hyggede med min yngste bror og gik i min mors seng og sov hele dagen. Da jeg vågnede stod den på X-factor og lækker salat med tiger rejer. P3 guld var fantastisk igen i år, dog er jeg meget skuffet over at Balstyrko ikke vandt årets lytter-pris. Fantastisk måde at bruge sin lørdag aften på for engang skyld – vild ungdom! Haha

Skal i seng før det bliver lyst, imorgen bliver en utrolig kompliceret dag, og jeg tæller ned til onsdag.

4 Responses to “160109”

  1. rijaH Says:

    du har stadig lørdag aften til gode :P men det lyder hyggeligt :)

  2. Sine Says:

    tror også det var fredag igår…… haha

  3. Sara Says:

    Præcis, jeg var også virkelig skuffet over det med Balstyrko!

  4. Ka Says:

    savner dine indlæg.. der bliver heletiden færre og færre :(

Skriv et svar

