Et udvalg af mine smykker

13. januar 2010


4 Responses to “Et udvalg af mine smykker”

  1. S Says:

    Gud hvor jeg elsker chanel halskæden med gummiringen.. er den vintage

  2. ginajaqueline Says:

    Ja! Elsker den også :-)

  3. Mia Says:

    den er jo ikke ægte. Chanel har ALDRIG lavet en halskæde med gummiring

  4. ginajaqueline Says:

    Jo det har de vidst.. og jeg kan ikke engang huske i hvilken sammenhæng. Fik det tippet af en anden blogger på et tidspunkt.

    Jeg er selvfølgelig ikke sikker, men kunne ikke forestille mig hvem der ellers skulle lave sådan én?! Tænker bare lidt at folk der laver kopi-varer laver bling-bling og andre “lækkerier”

Skriv et svar

