13. Januar 2009 i dukkehuset

13. januar 2010


Klokken blev alligevel 07:30 og jeg drikker kaffe og skal til at drikke mere kaffe, og hører mere Sinéad O’Connor. Meget højt, som jeg har gjort hele natten fordi ingen kan høre mig.
Sif og jeg snakkede i telefon hele aftenen og natten om Indien til September. Vi blev enige om at vi er typerne der altid gør tingene, istedet for at snakke om dem, og at folk generelt er for “bange”. Og så trykkede jeg godkend og fik odrebekræftelsen til et bedre sted i næste uge.

Idag vil jeg tilbringe med Sif i byen, i Arndal, I banken, I telefonen og butikken måske. I aften vil jeg satse på at gå i seng senest i aften.

Skal til at sminke mig….

5 Responses to “13. Januar 2009 i dukkehuset”

  1. Lea Says:

    Hun hedder Sinéad O’Connor. Også én af mine favoritter ;)

  2. laura Says:

    og hvad er forskellen?

  3. ginajaqueline Says:

    Havde stavet det lidt forkert. “I øvrigt går jeg lige i seng lidt… hihi”

Skriv et svar

