Dukkehuset – min garderobe.

9. januar 2010


Jeg er ved at komme på plads her og jeg tænkte jeg ville starte med at vise jer min garderobe. Eller ihvertfald noget af den – der mangler 6 flyttekasser. Jeg vil efterhånden ikke bytte garderobe med nogen.

33 Responses to “Dukkehuset – min garderobe.”

  1. Rebecca Says:

    Hvor er frynse skoene på billede 3. fra? :)

  2. nannaa Says:

    jeg ville ønske, at din garderobe var en butik :-)

  3. Molly Says:

    Ville gerne arve alle dine sko, hvis du en skønne dag fik større fødder :) !

  4. Camilla Says:

    om jeg er misundelig? – JA!

  5. roja Says:

    Vil gerne være ærlig. Jeg synes virkelig din stil og garderobe lige noget meget billigt noget far korsens hær. du mangler det luksuriøse, det lækre, den gode kvalitet, elegance og ynde – bare min mening!

  6. 'line. Says:

    – jeg ville ellers meget meget gerne bytte med dig, det er en fantastisk garderobe du har samlet dig. Alt respekt til den :)

  7. Jennifer Says:

    uh det ligner en butik man gerne ville shoppe lidt i.. :)

  8. Sarah K Says:

    Jeg byder 20 kroner for det hele – det er jo genbrug ;)
    Sikke pænt du har gjort det skat.
    Glæder mig til at se dig over weekenden.

  9. Nadia Sophia Says:

    Når det er opstillet på den måde, må det jo næsten være sjovt at klæde sig på om morgenen. Det er jo en lille butik :)

  10. Louise Says:

    Elegance og ynde er jo ikke noget man får igennem et stykke tøj ! – Jeg synes det ser lækkert ud. Jeg har et omfangsrigt skab selv, men slet ikke noget nær så stort som dit.. Og alle tingene ser jo fine ud!

  11. Eva Says:

    Jeg synes, der er en del luksuriøst, der får sneget sig ind i den smukke garderobe – louboutins, chanel mm. Det hele ser super lækkert ud, med alt det tøj kan man da aldrig have tøjkrise!

  12. Signe Says:

    vil give “roja” ret. er virkelig ikke særlig vild med din stil. men er til gengæld vild med din måde at tælle kalorier på, ahha det er fandeme underholdning på højt plan. gina du fremstiller dig selv som en umådelig dum pige her på din blog, på den måde du fortæller om dine spisevaner, din hash og alle de penge du bruger på genbrug og loppemarkedeR. måske er dte på tide at blive lidt ældre og begynde at interessere dig for ting som er vigtige? såsom politik, verdenen uden om din navle samt leve et sundt liv. du lyder jo som en barbiedukke i dine udtalelser her på bloggen.

  13. Rebecca Says:

    Det at købe genbrug er faktisk meget miljø-venligt! Jeg tror dog ikke det er dét Gina tænker på, når hun køber genbrug, men hun er da stadigvæk med til ikke at belaste miljøet yderligere!

    Desuden synes jeg, at det er meningsløst at blande sig i, om Gina skal interessere sig for politik.

  14. afym Says:

    Signe: det var dog utroligt som du kan udtale dig om alt muligt uden at kende Gina. Bare fordi man læser nogens blog kan man ikke udtale sig om hvor meget de interesserer sig for politik, verden uden om deres navle eller om de lever et sundt liv. Selvfølgelig får man bestemte indtryk af indlæg, men man kan da ikke bare postulere alt muligt som var det den reneste sandhed.. Det er ingens plads at bedømme hvorvidt andre interesserer sig for ting der er “vigtige”, det er jo individuelt ffs. Også hendes forhold til hash, hvad ved du dog om det? Hvornår er hash blevet lig med at være en “dum pige”, som du siger?

  15. Signe Says:

    jeg skulle nu mene at vi i dk har dte der hedder ytringsfrihed, og når man som gina laver en såkaldt livstilsblog hvor man sådan set udstiller sit liv, må man være parat på at alt feedback ikke kan være ass-licking, har jeg ret? godt tøser. det er kun min mening, og piger, please tag det nu roligt. i bliver ikke bff med gina ved at smøre jeres tunge samt næse ind i brunt. jeg påpeger bare, at gina ofte fremstår som en umådelig blank pige, og det er jeg da sikker på hun ikke er(…) – tøsen er trods alt ved at være den alder hvor man kalder sig for “voksen” og så er det da trist at høre, at hun åbenbart er fuldstændig tabt bag en vogn, og at pigebarnet ikke går op i andet end kalorier, fester og tøj. der er mere i livet, og det er sgu ikke cool at sulte sig selv for at være tynd. man skal turde være sig selv, og det lyder det ikke til gina er når hun skriver tinmg som “i dag har jeg kun indtaget 3 kalorier”, oh my freaking fucking god! Haha. Please Gina. Er sikker på du du’r til mere!

  16. afym Says:

    bla bla ytringsfrihed, det var ikke det, der var pointen. Min kommentar har absolut intet med et ønske om at blive venner med Gina at gøre, fint du hopper til den konklusion så hurtigt. Det har at gøre med at man ikke udtaler sig om andre folks liv på sådan en skråsikker og nedladende måde, hvad ved du dog om hendes liv? Og fin, ignorant kommentar om det at sulte sig. Desuden fin brug af den ekstreme kliché “man skal turde være sig selv”. det lyder på dine indlæg som om du kun ved ting om hende ud fra denne blog, og derfor kan du ikke antage alt muligt. Det kunne jo tænkes at folk har forskellige sider og tvivler kraftigt på, at der findes mennesker der er “barbie dukker” helt ind til benet. Well done!

    Btw: jeg kender ikke Gina og det her har intet at gøre med at det er lige præcis hendes blog. Din kommentar ville være fuldstændig latterlig uanset hvis blog du hældte din galde ud over.

  17. ginajaqueline Says:

    Okay, hvem fremstår “fraking-fucking” dum hér?

  18. Louise Says:

    Problemet her, er blot at du, Signe, ikke forstår det fact, at Ginas indlæg måske (jeg ved det nemlig heller ikke, ved blot at læse hendes blog) ikke er >det hele< af hende, og hendes personlighed. Jeg har selv haft en blog og jeg ved at det kun er en lille del af hele ens personlighed, og liv der klemmes ud gennem computeren. Og ja – Hun stiller sig til skue i offentligheden, men det betyder jo ikke at I behøver at sidde og bruge tid på at svine hende. Og lige i dette tilfælde synes jeg faktisk hellere ikke at I er grove, jeg må blot stille mig uforstående overfor det i kommenterer på. Dette er et indlæg om hendes garderobe, og ikke om hun ryger Hash eller ej. :)

  19. Signe Says:

    Ærligt, så er det sgu dig der gør det Gina. “Har kun indtaget 3 kalorier”, come on. Det er da noget af det mest latterlige jeg har hørt. Tør sgu ikke satse på, at der er meget andet i Ginas liv end jeg beskrev ovenover, for som sagt er dette en livstilsblog, og jeg kan jo kun danne min mening ud fra det jeg læser. Alt er ikke lutter lagkage, og jo, dette handler om ytringsfrihed, da Gina udstiller sit liv på denne blog, så jeg har min fulde ret til at drage en konklusion om hende, når hun selv lægger alt mellem himmel og jord ud på Internettet som alle i hele verden har adgang til. Jeg ved noget om Gina, som jeg dog ikke har tænkt mig at putte på denne blog, det ville dog være for ydmygende for hende. Men når man opretter en blog om sit liv, og lad os så kalde det “fremstiller” sig selv som en dulle m. hjene på størrelse med en struds, må man fandeme også være parat til at tage lorten, som nogle folk trods alt har nosserne til at give hende. Slut.

  20. Louise Says:

    Vil forresten give Afym fuldstændig ret. – Og god aften til jer andre :)

  21. Ida Says:

    Signe, du lyder snot dum…

    Fint nok med ydringsfrihed, men hvis du ikke har gode ting at sige om Gina, så gør det dog på en konstruktiv måde så vi andre ikke behøves af sidde og grine af dig :-) For du lyder som en 14årig pige der lige har fået arto, og ikke har andet at lave end at sidde og misunde dig over andre..

  22. afym Says:

    Signe, det var dog et sølle, unuanceret syn på andre mennesker. Suk. Det er så let at kaste med sten…

    Internettet er åbenbart blevet det nye forum for at kaste med en masse umodent, klamt mudder og så argumentere for sin ret til dette med “jeg har ret til at antage alt muligt om alle mulige andre.. det stod på en blog!” Pff. Almen venlighed rest in peace.

  23. sara Says:

    jeg må give Signe ret.. Det lader ikke til at der er mere til Gina’s liv end kalorietælling og morgenfester.. og ja hendes butik

  24. Thesbabe Says:

    Hvis man ikke kan lide Gina, så må man jo bare lade være med at følge bloggen – det har ingen tvunget jer til!

  25. unchatblanc Says:

    når man er 19 har man da al ret til at feste til den lyse morgen .. og nu ved jeg ikke hele historien, men der er jo nogen der ikke kan gøre for de tæller kalorier?:)

  26. haha Says:

    ENIG MED SIGNE

  27. DU HAR RET Says:

    GIVER SIGNE RET, DU RAMMER HELT PRÆCIST HAHAH!

  28. Mia Says:

    enig med signe

  29. afym Says:

    Det var dog utroligt som folk dømmer andres livsstil..
    Signe gav udtryk for det på en utrolig tilsvinende, tilsyneladende umoden og lav måde, men i det mindste kan andre give udtryk for den samme holdning på en mere civil måde. Alligevel synes jeg det er underligt at folk føler, de har ret og plads til at opfordre fremmede til at “blive mere intellektuelle” og siger, de gør sig til grin. Ginas blog provokerer åbenbart en masse, men jeg synes nu folk glemmer at se nuanceret på ting og huske, at selvom det er en meget ærlig og “ufiltreret” blog, så er det dumt ikke at forestille sig, at der måske stadig er nogen ting, Gina vælger at holde for sig selv.. Desuden synes jeg det er mærkeligt, man kan stemple nogen som dum uden at have haft en rigtig samtale med dem.

  30. afym Says:

    Er virkelig enig med mig selv!! Jeg har helt ret!

  31. ginajaqueline Says:

    Afym og I andre der havde noget fornuftigt at sige – Tak for jeres kommentarer. Det meste af det kunne jeg ikke have sagt bedre selv. Det er rimlig vildt at læse at éns læsere taler éns sag på trods af at jeg ikke selv deltager.
    Jeg er i øvrigt også enig med mig selv.

    Som jeg startede (og sluttede) med at skrive synes jeg det er folk der virker dumme hér. Vil først og fremmeste henvise til dettte indlæg;
    http://ginajaqueline.com/2009/11/17/ravnerock/
    men alligevel lige give en smule svar på tiltale.

    “det er derfor din blog er så populær, fordi du gør dig selv til grin og udstilling.” – fantastisk konklusion ellers.. Jeg griner højest.

    “Det lader ikke til at der er mere til Gina’s liv end kalorietælling og morgenfester.. og ja hendes butik” – så læs lidt grundigere med. du kan jo ikke lade være :-)

    Og lad dog være Signe.. Dit ordforråd og din måde at sætte sætninger sammen på siger da så meget om dig. Har i øvrigt aldrig skrevet “jeg har kun indtaget 3 kalorier idag”…. Synes det er pisse langt ude at folk skal blive så personlige, når de ikke kender mig. Godt nok er denne blog rimlig meget uden filter, men jeg vælger jo forhelvede selv dét filter, så meget kommer ikke med. At sige at jeg burde interessere mig for verden og politik er da også dybt langt ude. Aldrig har jeg nævnt noget om mine politiske holdninger, overhoved(!)
    Lader ellers til du får læst godt med, dog har jeg aldrig selv stødt på dét med de 3 kalorier..
    Og lad nu være med at kalde mig dum, jeg er bestemt ikke dum, og hvis jeg var dét hvad ville så så i øvrigt få ud af at gøre et så stort nummer ud af det?
    Der findes virkelig utrolig mange ubegavede, uintelligente, blanke, slukkede mennesker derude. Men jeg ved selv hvad jeg er og ikke er, og den påstand er ikke en af tingene.
    Håber virkelig det giver dig et eller andet at se tingene så sort og hvide som du gør Signe, ellers ville jeg da virkelig ikke ønske for nogle at de skulle leve med at være så snævresynede/fordomsfulde/uvidende om forskellige typer mennesker.

    Ufatteligt..

  32. marie Says:

    Jeg kan simpelt hen IKKE forstå, hvorfor mennesket skal fremstå så hadefuldt af natur… Ja, vi har ytringsfrihed i Danmark, men det giver da absolut ingen ret til, at opføre sig ondskabsfuldt. Så er det da lige præcis jer, der fremstår latterlige og selviske. Hvis hendes blog var så forfærdelig, ville typer som jer ikke spilde tid på at læse den. Så kunne I jo læse en bog om politik i stedet, ikke….

  33. Katarina Grahn Says:

    piger lad nu vær med at hate så meget, nyd nu livet og tænk positivt og undgå de ting i ikke kan lide.. hvis i ikke kan lide denne blog så hold jer opdateret så meget i vil, hvis ikke så lad vær?

    http://www.zsazsazsuu.wordpress.com

Skriv et svar

