070110

7. januar 2010



Strikken har jeg lige købt i noget så random som New-yorker til 130kr! Den er vildt blød og jeg elsker syningerne og udskæringen.
“Læder” bukserne kan jeg ikke huske hvor er fra. (har klippet mærket ud)

15 Responses to “070110”

  1. karoline Says:

    hihi kan godt lide at du er lidt fræk på billede nr. 2 – sådan rigtig hiver op i trøjen :)

    ej du er skide smuk!

  2. ginajaqueline Says:

    hahaha, ej det var for at vise bukserne jo!
    griner helt nu
    se blikket også..rawww

    Anyway, tusind tak!

  3. U Says:

    Ej, hvil du ik nok prøøøøøve på at huske hvor bukserne, muligvis er fra? Leder efter noget (meget) lignende! (:

  4. Tara Says:

    hvorfor tog du ikke med på Jolene’s i aftes? Vi savnede dit selskab, og vi talte tysk og bildte alle ind vi var fra Portugal!

  5. Nanna Says:

    Hej Gina.
    Jeg så dig med en ældre herre igår? Hvem var det?

    :-)

  6. ginajaqueline Says:

    Tara; fandt først ud af bagefter at i alle sammen havde været der, ikke noget drama, men er din kommentar egentlig sarkastisk?

    Nanna; Hmm – hvor henne, på hvilket tidspunkt?

  7. Nanna Says:

    Uhh, jeg har virkelig dårlig hukommelse, men det var vidst ved 20-21 tiden. Kan bare huske jeg totalt genkendte dig, men blev meget forbavset over du gik med en ældre mand. Har aldrig hørt om ham på din blog, og det var ikke Lars :)

  8. Nanna Says:

    Haha, meget stalker agtigt :-(

  9. ginajaqueline Says:

    Er ikke sikker på at det har været mig. Var ikke ude på gaderne mellem 19-02

    haha lidt, men det er helt okay du er nysgerrig:)

  10. MC Says:

    Buksen er fra da vi købte lir til jeg skulle på rustus Gina!!! tror måske det var b young…

  11. ginajaqueline Says:

    Nu husker jeg- “åh sandy”
    Bukserne er fra just female!!!

  12. Anonym Says:

    U: Man kan også få nogle der ligner på topshops hjemmeside.

    – Lækkert outfit!

  13. Sophie Says:

    Vila har også lavet nogle som man kan få på Nelly.com

  14. Sofie B Says:

    Du ser så fin ud! :)

Skriv et svar

