5. januar simpelthen

5. januar 2010


Jeg har lært at lave café latte på Lars’ maskine i butikken, har serveret kaffe og varm kakao med flødeskum til kunderne herinde idag og holdt hof med alle pigerne og masser gravøl pga. Fannie (pærecidere med festlige sugerør)
Lars laver en vinrød tattovering, og jeg har tabt mig tre kilo.

6 Responses to “5. januar simpelthen”

  1. Ludo Says:

    Som du også trængte til………..

  2. nannawick Says:

    Mhm, Café Latté! Det er the best.

  3. Signe Says:

    Hvordan har du tabt dig? Nogle tips?:).

  4. ronja Says:

    kakao og latte gina! vi ses lørdag igennn

  5. asta Says:

    Hvordan har du tabt dig 3 kilo over julen? Hvordan har du gjort? Wow..

  6. ginajaqueline Says:

    Tror “desværre” bare jeg har kørt mig selv lidt for hårdt, og spist mindre end jeg har gjort den forgående tid..

    JA – Vi ses lørdag Ronja :-)

Skriv et svar

