2. januar 2010

2. januar 2010


Igår sov jeg 15 timer og var til video aften hos nogle venner, med italiensk natmad og slik, chips og cola – Vi så en dansk film om en pige der var blevet seksuelt misbrugt af sine forældre. Anklaget. Rimlig barsk, især en fyr i selskabet måtte undgå enkelte scener. Og så så vi james bond, eller nogle gjorde, vi andre havde et show kørende. Og Tak for i aften – jeg elsker tak for i aften!! Sov 12 timer og gik hjem med DAD – something good i ørene.

Skal have ryddet op idag. Man kunne også tage ud i aften – man kunne også rydde op.

Her er et hurtigt dagens.

18 Responses to “2. januar 2010”

  1. Kit Says:

    Oh my god hvad sker der for benene?

  2. My Says:

    “Når himlen falder” er fantastisk ja

  3. katrine Says:

    Man kunne også tage på Proud fordi det er sidste dag de har åbent?

  4. Amalie Says:

    Du ligner den sygeste junkie.. Få dig noget søvn .. Og en uddannelse, når du jo alligevel er i drømmeverdenen?0

  5. karoline Says:

    kære amalie, mange mennesker kan sagtens klare sig her i livet uden en uddannelse! og ofte er det utrolig stærke mennesker der vælger ikke at uddanne sig, fordi de stoler nok på sig selv til at vide at de kan nå deres mål uden at læse i bøger. og det er der absolut intet galt i, den eneste måde at lære på er altså ikke til en forelæsning søde.

  6. stine Says:

    såså kan vi lige få kammertonen her engang- Karoline.

    Jeg synes ihvertefald du ser skøn ud :)

    //Stine
    http://www.the-fashion-wall.blogspot.com

  7. Amalie Says:

    Kære Karoline.
    Jeg er fuldstændigt enig i hvad du siger, dog passer det ikke i Ginas tilfælde. Du kender hende ikke, men det gør jeg og dem, der sviner hende. Vi ved at hvis hun fortsætter på den måde, med sprut og stoffer, ender det galt :) eller måske er det allerede endt galt søde.
    Hvis hendes mål er at ende som Christiane F, så
    har hun nået det ja.

  8. Dina Ida Says:

    LOL Karoline
    Det er ikke nødvendigvis stærke mennesker der vælger ikke at tage en uddannelse, mange kan ikke liiige overskue det.

    Vil mene at dem der rent faktisk tager en uddannelse og knokler i 5 år rent faktisk er stærke mennesker.

  9. ginajaqueline Says:

    Har aldrig sagt at jeg ingen uddannelse skal have?!
    Øh

    jaja, jeg er så smadret..

  10. René 21 Says:

    Dina Ida, en hat af papir til dig.

    Nogle typer folk er stærkere end andre, nogle behøver en uddannelse andre gør ikke.. Nogle er født med penge, men kan være dumme motorisk og stadig leve et liv uden uddannelse. Andre kan komme fra en fattig familie men være ultra kloge og klare sig uden uddannelse. Også er der dem der er blevet lært fra barns ben af at en uddannelse er påkrævet ellers bliver du aldrig til noget..

    Der af er der nogle mennesker der er stærkere end andre og vælger deres egne veje, nogle går det godt for andre går det knap så godt for og de går på røven. Den sidste del hører man dog aldrig om, kun den første og de bliver tilgengæld rost op i skyerne…

    Folk kunne lære noget af at være en smule glad på andre beskotninger og udretninger..

    Og jer der er imod mig ønskes et godt nytår bryd ud af skallen og udret noget selv istedet for at rak ned på andre der giver et forsøg.. De har i det mindste meget mere nosser end så mange andre – de satser hele pisset.

    Så kan det være så ligemeget om de har fået penge smidt i nakken eller fra en fattig familie, bare de kæmper og viser deres værd.. Det er mere end en kontornusser – Tjubang og huhej afsted med mig og hav et fantatisk år..

  11. Anden Says:

    Hey!!!
    Jeg vil godt slikke fisse på Gina – synes hun er så fræk!

  12. Louise Says:

    Word! René..!

  13. karoline Says:

    stine min kommentar var ingen kritik af gina :)

  14. Marie Joost Says:

    Du får så meget kritik at jeg bliver trist hver gang jeg ser det. Jeg er dog ikke altid enig med hvad du laver eller har på, men hold kæft jeg synes der er mange der er ondskabsfulde.

  15. Kit Says:

    kæft, en underlig drejning den her kommentarstrøm har taget.

    Fin skjorte anyway (:

    http://venterpaavin.blogspot.com

  16. Nick Says:

    Jeg er bare træt af alle de der mindreårige tøser der kommer med spydige og unødvendige kommentarer der tydeligvis bunder i deres egen usikkerhed og så det, at de er jaloux over andre menneskers succes.. Come on tøsser – back of og lev jeres eget liv. Så lever vi andre vores.. Btw – fed krave…

  17. Dina Ida Says:

    Som Rene siger uddannelse er for nogen vejen til succes andre ikke.

    Karoline jeg synes det er mærkeligt at sige, at det som regel er stærke mennesker der ikke tager en uddannelse. Haha det kan man jo ikke sige. – Det er så forskelligt.

    Om Gina tager en uddannelse eller ej rager mig ik en skid, det er hendes eget valg, og det er trist folk har brug for at fortælle hende hvad hun burde gøre.

  18. CHRISITAN ADEL Says:

    My name is Christian and i Like to party!!

    LÆNGE LEVE GINA!!

    and suck my dick all the rest of you borring suckaaahhhhsss

Skriv et svar

