Min nytårs aften i billeder

1. januar 2010


Alle billeder kan ses her. der er desværre næsten kun billeder fra før tolv.

13 Responses to “Min nytårs aften i billeder”

  1. SUS Says:

    Jeg er HELT VILD med dit outfit og dit hår!
    Katarzyna

  2. ksubi Says:

    Jaaaa Dimitri og Maria! :D

  3. tinalerche Says:

    Som altid er Gina smukkere end andet. :D

    /tinalerche

  4. Ditte Says:

    Absolut ikke 90’er på den fede måde. Det er der faktisk ikke ret meget der er. Nogengange skulle man tro, at du bare har fundet en eller anden lidt underlig kjole i en genbrug, bildt dig selv ind at den er flot.. og så har købt den.. ja, fordi så har du en lidt speciel secondhand kjole.. og fuck hvor er dét fashion!

    Ja, undskyld altså :-)

  5. Kit Says:

    Jeg elsker kjolen!

  6. nanna Says:

    Hehe den seje kjole kan du godt bilde dig ind er flot ;-) Tja at finde tøjstykker i en genbrug, som klæder en, er vel lige så svært, som at finde noget i en highstreet-kæde? U.u det synes jeg ihverfald :-P

  7. Amalie Says:

    Du er så idiotisk, hahahh. Så tilgrin!!!

  8. andtheblack Says:

    Så lad dog være med at kommenterer, hvis I kun fyrer lort af? Hvorfor er det så værd at bruge tid på? Jesus

  9. Eliza Says:

    Fashion er hvad man gør den til. Det er ens egen mode. (og de kommentare ovenover er sikkert fra non-fashion mennesker) JA UNDSKYLD ALTSÅ :-)

  10. Ditte Says:

    Jeg har sådan et lille hads-/kærligheds forhold til Gina..
    Og gud hvor er det latterligt, at man ikke kan komme med sin mening uden folk skal blande sig og sige “LAD DOG VÆR MED AT KOMMENTER HVIS I IKKE HAR NOGET GODT AT SIGE” ..åh, come on! Det er fucking ærlig snak. Noget andet er bare at svine for at svine. Synes da helt sikkert folk skal lave lov til at sige “det kan jeg ikke lide” hvis de også skal have lov at sige “det kan jeg godt lide” .. livet er ikke sukkersødt, så cry me a fucking river, altså.
    Men Eliza, du modsiger nu også dig selv ved at sige “Fashion er hvad man gør det til” for derefter at sige “de kommentarer ovenover er sikkert fra non-fashion mennesker” .. Ja, UNDSKYLD ALTSÅ ;-)

  11. Eliza Says:

    ahhh haha, at hoppe i et par kluder fra sisters point er absolut ikke “fashion”… men du modsiger også dig selv :-) så lad mig komme med min mening..

  12. Ditte Says:

    ..og jeg citerer: “Fashion er hvad man gør den til. Det er ens egen mode.” .. what the F? Jeg synes jo jeg er så smart i mine Sisters Point jeans ;-) Selvfølgelig gør jeg da det (?!)
    Din mening er skam helt okay (eller nej, men det er okay du kommer med den..) Jeg modsiger dig skam bare? :-)

  13. marie Says:

    Folk må sige, hvad de vil – det har I så sandelig ret i….Der er bare ingen grund til at gøre det så ondskabsfuldt! Hvad vil man opnå med dette? Det må være meget usikre sjæle, der finder på den slags :-)

Skriv et svar

