Nytårs aften imorgen!

30. december 2009


Outfit bestående af; gulvlang sølvkjole med slids foran helt op til brystet. højhalset udskæring. Ingen ærmer, men brede stropper. sort halvkort indbygget underkjole. 90’er på den fede måde! Store sølv smykker. Mine nitte-louboutin (som jeg iøvrigt skal have repareret imorgen, samme show på hovedbanen hvert år)
Crepet hår, smokey eyes. De sidste detaljer får i at se imorgen.

Undskyld den sløve opdatering, men jeg har vildt meget at se til disse dage.

Hvad skal I have på?

6 Responses to “Nytårs aften imorgen!”

  1. Sara Says:

    Uh, jeg skal have et maxi skirt på som jeg fandt i mine syrester for en uges tid siden.. Brugte det sidst da jeg var 12 år eller sådan noget. Haha!. og så en hvid t-shirt, en lang halskæde som jeg lavede i dag og så en masse hårpynt. fx en masse fjer og en lille minihat på et spænde (dresscode’n til den nytårsfest jeg skal til inkluderede nytårshatte -_-‘ )

  2. SUS Says:

    Det lyder fandme frækt. Elsker 90’er kluns på den fede måde!
    Katarzyna

  3. broken-x Says:

    Glæder mig til at se billeder!

  4. mikkeline sofie Says:

    DET BLIVER SÅ GODT SKAT. Jeg bliver araber-bling, vi får det så skægt.

  5. maya Says:

    Sort/ lilla storpløs “Galla” Kjole, med blonder, men ikke på den mærkelige blonde måde :P Brune højhælede sko på snørrebånd. Sorte nylon strømpebukser, helt krøllet hår, og knald røde læber, Á la Marilyn monroe!

    Ded lyder super cool det du skal have på! :D
    Godt nytår!

  6. Charite Kjærside Says:

    Den kjole er fuldstændig 90’er! Rigtig fed. Kan huske min mor havde noget ligende på en juleaften – tilbage i 90’erne! Love it!

Skriv et svar

