Mandag aften; Sif er kommet hjem fra Indien, og jeg har mit nye tøj på!

29. december 2009



Sif er kommet hjem fra de varme lande, og det fejrede vi med tosomhed og rødvin i hendes hus. Imorgen skal jeg tidlig op. Skal. Også selvom klokken er 03:51

Leonard Cohen is my new hero
Godnat.

7 Responses to “Mandag aften; Sif er kommet hjem fra Indien, og jeg har mit nye tøj på!”

  1. mukupa Says:

    Hvor er dine leggins fra? De guld-agtige..

  2. Nanna Says:

    OMG! Gina du ser jo helt død ud på det første billede!!! Og det ligner at du har skæg!!
    Jeg håber at du bliver rask igen sødeste gina :(

  3. Anna Says:

    Stod faktisk lige og tænkte på hvor pænt det første billede var af dig!

  4. Elizabeth Says:

    Bahh du ser da brand godt ud :o) hvor er skoene fra?

  5. Molly Says:

    Leonard Cohen er din nye HERO :) én person. og fantastisk.

  6. ginajaqueline Says:

    Tak! Rask?
    Mine leggins er fra H&M til 180kr, og skoene er 2nd. hand

  7. hanne boel Says:

    fuck hvor er du grim. hvis du kronragede dig selv, ville du klart ligne en kræftpatient…. fy for helved, hvad er det du byder os andre?

    ps. har du fået acne?

Skriv et svar

