Søndag aften med Cornelia

28. december 2009


11 Responses to “Søndag aften med Cornelia”

  1. Pan Says:

    Jeg holder så meget af dig…

  2. miramae Says:

    Hey Gina.
    Jeg har lige startet min egen blog, og ville hører hvordan du egentlig har fået så meget opmærksomhed om din?
    Er meget inspireret af dig, da din blog var den første jeg læste. Good job, girl (;

    Og SKØN bluse, by the way (;

  3. Eliza Says:

    jeg eeeeeeeelsker trøjen…. på et tidspunkt havde du sådan en grå krave på med hat i jeg tror du skrev din mormor havde lavet den.. har i sådan nogle i butikken?! jeg må eje den..

  4. ginajaqueline Says:

    Ilm skat…

    Tak!

    Trøjen er så lækker, har købt den på en genbrugs central i sverige

    Ja, kan godt trylle sådan en krave frem til dig, vi kan bare aftale en dato for at den kommer i butikken:-) Du kan evt. sende mig en mail om du vil..

  5. Eliza Says:

    tusind tak :-) jeg har sendt dig en mail !


  6. Hej Gina
    Hvordan går man ind i din butik?
    Af den grønne dør?

  7. ginajaqueline Says:

    Den grønne dør er åben når vi har åbent, men både Lars og jeg flytter så har ikke været der idag!

  8. .. Says:

    Du er der jo ALDRIG. Og når du er der er du vildt fuld. *weee*


  9. Okay.
    Det er forståeligt nok ;-)

  10. ginajaqueline Says:

    haha, hvem end du er..

    Vi har åbent tirsdag+onsdag

  11. ginajaqueline Says:

    + lørdag..og måske søndag;-)

Skriv et svar

