Forbereder januar udsalg i butikken

28. december 2009


Nærmest samtidig med den største tøj udpakning/sortering nogensinde.

Gjorde det igen – kom ind af døren med hænderne fulde af poser. Pokkers januar udsalg, og de varer der ikke er på udsalg også såmændt. Det blev til et par bronze jeans, et par leggins med Alecsander McQueen vibes (glæder mig til at vise jer dem), mørkeblå kjole i tyndt skrik og 9 andre kjoler/bluser/bukser.
Er langt fra færdig, det er forfærdeligt.

Jeg elsker mit nye hjem og systue/atelier/kontor/noget andet, det skrider virkelig fremad. Nu vil jeg gå ned på Wannab og købe kaffe og så vil jeg gå hen til drengene på den anden side af gaden og tage et break..

3 Responses to “Forbereder januar udsalg i butikken”

  1. Sara Says:

    Av, det lyder næsten som om at du har fået købt mere end mig :D Jeg troede ellers jeg stak rekorden i år for januar-udsalgs-køb-på-1-dag :)

  2. SHOE INSERTS Says:

    Fantastic work. You have gained a new subscriber. Please keep up the good work and I await more of the absorbing posts.

  3. ginajaqueline Says:

    Thank you so much.

Skriv et svar

