Den nye bog i mit liv.

28. december 2009


Det er jo ingen hemmelighed at jeg forguder Edie Sedgwick. Jeg glæder mig til at læse denne bog om hendes liv og baggrund. Er rimlig umættelig.

4 Responses to “Den nye bog i mit liv.”

  1. .... Says:

    Skriv en bog om dit liv, der ikke er censureret.
    Er sikker på den ville blive en bestseller :-)

  2. Sara Says:

    Ah, én af den slags bøger jeg rent faktisk ville læse!

  3. Lise Says:

    FANTASTISK bog.

  4. Malou Says:

    DEN ER SÅ GOD, glæd dig

Skriv et svar

