Lidt julegaver

25. december 2009


Jeg er sindsygt glad for billedet, som er malet af min mor. De andre ting har jeg fået af min mormor og morfar, som også gav mig en masse andre fine ting. Måske jeg ligger lidt flere billeder op..

7 Responses to “Lidt julegaver”

  1. rijaH Says:

    Virkelig skøn parfume du har fået dig der :D har brugt den i et par år nu og kan ikke leve uden tror jeg :)

  2. rijaH Says:

    Åh ja forresten kanon flot billede :D Det er virkelig flot, din mor er godt nok dygtig :)

  3. ginajaqueline Says:

    Tak. Elsker det virkelig også, hun er SÅ dygtig.

    Parfumen er også én af mine yndlinger.. har brugt den op mange gange :-):-)

  4. LineSofie Says:

    WOW BABE!

    din mor er jo crazy altså! Sindssygt dygtig må jeg sige!

  5. Trine Says:

    WOW hvor er det virkelig et smukt billede.

  6. sara Says:

    Sikke et fint billede du har fået!

  7. Sara Says:

    Wauw, hvis jeg kunne styre min pensel sådan dér ville jeg være permanent lykkelig :)

Skriv et svar

