You got me all in again, Topshop!

23. december 2009


Disse skønheder skal blive mine for kun 700kr!!

4 Responses to “You got me all in again, Topshop!”

  1. Emilie Says:

    Lækre sko!
    Topshop for president :).
    Kh. Emilie
    http://www.pigefraprovinsen.blogspot.com

  2. Louise Says:

    Iih ja.. har godt set dem! Ville ønske jeg havde råd, så var de perfekte til min snart færdige nytårs kjole !

  3. ginajaqueline Says:

    Tvivler på du kan nå at få dem inden nytår…
    Synes de er meget hverdagsagtige, og køber dem efter nytår:-)

  4. Louise Says:

    Nej, havde jeg godt nok heller ikke regnet med.. Men de ville være gode til min meget skulpturelle kjole. :)

Skriv et svar

