Mine kommende sko

20. december 2009


Skal til Malmö så snart de kommer i butikkerne. De kommer kun til at koste 1000 svenske kroner og er fra Scorett.

7 Responses to “Mine kommende sko”

  1. Sandra Says:

    De er virkelig fede!

    Ved du hvornår de kommer i butikkerne, og hvor har du fundet dem henne? Har nemlig selv kigget inde på scorett’s hjemmeside, men kunne simpelthen ikke finde dem :-)

    Elsker de blog forresten, og synes du er en ualmindelig køn pige!!

  2. sara Says:

    de er lækre.. hvornår kommer de i butikkerne?

  3. LineSofie Says:

    dem skal jeg også ha babe:)
    er helt vild med dem.

    vi kan tage turen sammen evt;)??

  4. Eliza Says:

    im in love.. kan de ikke bestilles over nettet?

  5. Trine Says:

    de bliver også mine kommende :)
    kyyyyys

  6. Milie Says:

    Jeg er så heldig, at jeg allerede ejer dem!
    Jeg kender overdesigneren, det er familie..
    Jeg elsker dem, man går skønt i dem!

  7. Nyholm Says:

    Hej Gina.
    Jeg faldte over din blog på et tidspunkt hvor jeg så du også var smask forelsket i “rise black gladiator dress” fra DP. Jeg ville bare lige sige at de nu har fået et nyt sortiment hjem af dem da de har været udsolgt i det der virker som forevigt. ;)Den må bare ejes, da billederne ikke i nærheden justificere den!
    Super blog du har!

Skriv et svar

