I fredags.

20. december 2009


Fantastisk aften med 4 julefrokoster. Kjolen ha jeg lige købt i Gina tricot til 200kr. Den er nedringet på ryggen, så man skal ikke have bh på. Det skal man alligevel ikke. Næsten aldrig og ikke særlig meget stof ihvertfald. :-):-)

12 Responses to “I fredags.”

  1. commedesoranges Says:

    Hvor er den flot!
    Er der skulderpuder i?

  2. Mensa Says:

    haha, men gina har ingen bryster så det behøves hun ikke bekymre sig om ^^

  3. karoline Says:

    man kan ikke sige at nogen ikke har bryster idiot.
    alle har bryster, ginas er bare små og jeg synes
    det ser helt fint ud :)

  4. .. Says:

    Tilykke KAROLINE!! Du ahr aldrig hørt om “ord spil” eller hvad? tsk.

  5. :h Says:

    det kaldes Ordspil oO

  6. Paula Says:

    Haha, det havde da ikke noget med ordspil at gøre, på nogen på måde.

  7. Mensa Says:

    Nej det er ikke noget ordspil? Men altså jeg er dog ikke så dum at jeg ikke ved at man ikke kan have “ingen bryster”, men tror de fleste ved man(jeg!) mener når jeg skriver det, så lad dog vær’ med at kom med den der “man ikke have ingen bryster” -.-

  8. ginajaqueline Says:

    Der er ikke skulderpudder i kjolen, og nej jeg har næsten ingen bryster. og hurra for det:-)

  9. MissPan Says:

    Du er SÅ smuk!

  10. Mia Says:

    To die for styling på disse billeder, især makeuppen. Kunne godt tænke mig at vide, hvordan du kan har sat dit hår?

  11. Skullcandy Says:

    Hej GinasJaqueline,

    fed blog, lækker fashionised og griner og cool billeder… kig forbi og se andet livsstil…

    Lækker dag til jer alle!

    Peace Da Skullcandy Team

Skriv et svar

