Lækre støvler til ingen penge

18. december 2009


For max 500kr. pr. par kunne jeg godt overskue at købe nogle af de her.. Jeg har hørt om siden igennem Pagik.

http://www.modekungen.se/

5 Responses to “Lækre støvler til ingen penge”

  1. asta Says:

    Hej Gina
    Sikke fede sko! Jeg ved godt, at dette er fuldstændigt irrelevant, men kom sådan til at tænke på dig, da jeg så den her kjole:
    http://www.asos.com/Drew-Barrymore/Asos/Asos-Ruched-Velvet-Puff-Sleeve-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=831214&cid=8799&sh=0&pge=10&pgesize=20&sort=-1&clr=Black
    Ignorer det hvis du ikke kan lide den ;)
    Asta

  2. Anders Holm Says:

    Oplagt julegave idé til den “bedre-halvdel”… Tak for linket.

  3. SUS Says:

    Hej frøken Gina Jaqueline,
    SUS er også vældigt begejstrede for din blog, især når du skriver om ‘lækre støvler til ingen penge’ :)

    Råfedt!

    Line Love//SUS

  4. P Says:

    Må vi ikke snart se billeder fra julemarked på christinia

  5. ginajaqueline Says:

    SELV TAK. ER RIMLIG VILD MED DEM.
    Jeg glemte at tage billeder.. :-)

Skriv et svar

